مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت در روستای سلطان آباد ارزوئیه افتتاح شد

مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت در روستای سلطان آباد ارزوئیه افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان ارزوئیه به مناسبت میلاد باسعادت امام مجتبی (ع) مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت در روستای سلطان آباد ارزوئیه افتتاح شد.

مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت در روستای سلطان آباد ارزوئیه افتتاح شد

به گزارش اقطاع خبر از ارزوئیه در شب میلاد پربرکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ارزوئیه مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع) سلطان آباد ارزوئیه افتتاح گردید.

این مراسم با حضور اعضای شورای شهر و شهرستان، شهردار ، ریاست آموزش و پرورش ، ریاست جهاد کشاورزی ، نماینده اتاق اصناف، اعضای شورا و دهیار سلطان آباد و تنی چند از مسولان شهرستان ،در مسجد صاحب الزمان روستای سلطان آباد برگزار گردید.

 احمدی نژاد رئیس کمیته امداد شهرستان‌‌ ارزوئیه ضمن اشاره به توان بالقوه روستای سلطان آباد گفت: باید مرکز نیکوکاری این روستا به سرعت به جایگاه ویژه خود در استان و کشور دست یابد.

وی همچنین قول مساعد داد که به مرکز نیکوکاری سلطان آباد نگاه ویژه ای داشته باشد.

شایان ذکر است؛ به مناسبت آغاز بکار مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت در شب میلادامام حسن مجتبی(ع) پخت و توزیع بیش از پانصد پرس غذای افطاری توسط این مرکز صورت گرفت.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *