مزین شدن ورودی شهرستان راین به تمثال مبارک سردار دلها

مزین شدن ورودی شهرستان راین به تمثال مبارک سردار دلها

شهردار راین گفت: ورودی شهرستان راین به تمثال مبارک سردار دلها مزین شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس در آیین افتتاح اصلاح ورودی شهر راین گفت: تشکر از شورای شهر راین و شهرداری راین که این در شهر راین تحولات خوبی ایجاد شده است.

پورابراهیمی افزود: خبر خوبی در هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس به ویژه موضوع شهرداری ها  اصلاح بند ماده ۳۹قانون ماده ارزش افزوده اصلاح کردیم  که سهم شهرداری ها کوچک از درآمد های مالیات ارزش افزوده که مصوب کمیسیون اقتصادی مجلس است افزایش چشمگیری خواهد داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بخشی از مشکلات شهرداری ها داشتند، به واسطه این سهم بود که باید تغییر پیدا میکرد هفته آینده در صحن علنی رای آورد و در ده روز آینده در شورای نگهبان تصویب و اجرا می شود.

وی تصریح کرد: امسال سهم مالیات ارزش افزوده به سال های گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا کرده  ارزش افزوده قبلا سهم شهردارها از مالیات ۳ از ۹بوده و الان به ۴رسیده ۳۳درصد افزایش پیدا کرده و یک ظرفیت خیلی خوبی برای شهرداری ها است که بتواند خدمات خوبی به مردم دهند.

 مهدی قائمی شهردار راین گفت: اجرای اصلاح ورودی شهر تاریخی و گردشگری و شهر ملی چاقو،  هزینه ۱۳میلیارد ریال در برداشته است.

  قائمی تاکید کرد: وسعت  این طرح را  در  سه مسیر اجرا شده  ۲۰ هزارمتر مربع  براورد کرد، این ورودی نقطه حادثه خبر بود چندین تصادف  داشته که با کار کارشناسی شده این میدان آماده شده و  این میدان به نام سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماگذاری شده است.
 
وی گفت: این طرح امروز با حضور مسئول استانی، نماینده مردم کرمان و راور پورابراهیمی، فرمانده پلیس راه، فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *