مسابقات بومی و محلی بانوان قهرمانی کشور در یزد برگزار شد

مسابقات بومی و محلی بانوان قهرمانی کشور در یزد برگزار شد

محبوبه یعقوبی مربی هفت سنگ شهر چترود خبر داد: مسابقات هفت سنگ بانوان قهرمانی کشور منطقه شش، ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه به میزبانی شهر یزد با حضور ۴ تیم برگزار شد

مسابقات بومی و محلی بانوان قهرمانی کشور در یزد برگزار شد

محبوبه یعقوبی مربی هفت سنگ در گفتگتو با اقطاع خبر گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان قهرمانی کشور منطقه شش، ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات که به میزبانی شهر یزد با حضور ۴ تیم از استان های کرمان، یزد، هرمزگان و خراسان جنوبی برگزار شد. به ترتیب استان های هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد:  میزبانی شهر یزد بسیار عالی و بازیکنان رضایت کامل داشتند حتی استقرار بازیکنان باکیفیت و داورانی از استان های مرکزی، اردبیل و تهران حضور داشتند.

محبوبه یعقوبی افزود: تمام بازیکنان این تیم از ساکنان چترود بودند و برای شهر  چترود  باعث افتخار که دختران ورزشکار این شهر به میادین کشوری راه پیدا کردند.

وی در ادامه بیان کرد: از مسئولین ورزش بومی و محلی و سرپریت اداره ورزش  جوانان چترود  و همچنین مسئولین بسیج خواهران چترود تشکر کرد چون با پشتیبانی این مسئولین بود تا مقام سوم کشوری را کسب نمایند.

وی در آخر گفت: نخستین بار بود بازیکنان  در مسابقات کشوری حضور پیدا کرده بودند امیدوارم در کنار این بازیکنان سختکوش و پرتلاش و بااخلاق بخش چترود بتوانیم روز به روز افتخارات بیشتری را برای شهر چترود و استان کرمان کسب نماییم.

انتهای پیام/ رسول

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *