معاندین و بدخواهان نظام دلسوز ما نیستند/ ناکام گذاشتن دشمنان در سایه همدلی مسئولان کشور

معاندین و بدخواهان نظام دلسوز ما نیستند/ ناکام گذاشتن دشمنان در سایه همدلی مسئولان کشور

سید محمد علی گلاب زاده گفت: کسانی که زمینه آتش افروزی های بیشتر را در جامعه فراهم می آورند و اقدامات رسانه های معاند نشان می دهد که آنها دلسوز ما نیستند؛ آنها سرافرازی و عزت جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند، هدف آنان رسیدن به منافع خود و بیگانگانی است که از آنها تغذیه می شوند.

معاندین و بدخواهان نظام دلسوز ما نیستند/ ناکام گذاشتن دشمنان در سایه همدلی مسئولان کشور

سید محمد علی گلاب زاده در گفتگو با اقطاع خبر؛ با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور و تلاش معاندان و سلطنت طلبان برای تجزیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام آرزو بدخواهان ملت ایران و دلبستگی آنان در این مسئله خلاصه شده است که بتوان کشورمان را چند پاره کنند؛ خوزستان، کردستان و سیستان و بلوچستان و در نهایت آنچه که باقی می ماند تهران و برخی از شهرهای مرکزی دیگر است که این مناطق جایگاهی در نقشه جغرافیایی جهان نخواهند داشت.

این تاریخ شناس کرمانی ادامه داد: معاندان جمهوری اسلامی ایران با این اقدام می خواهند که هر زمان خواستند نظرات خود را به یک سرزمین بی جان و بی رمق اعمال و تحمیل کنند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق بیان کرد: در کنار این مقوله برخی از جوانان ما مشکلات و گرفتاری هایی دارند که نیازمند گفتگو هستند و زمانی که ما با آنها صحبت می کنیم و از آنها توضیح می خواهیم، می پذیرند و تحت تأثیر قرار می گیرند؛ بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و با هماهنگی و همدلی دشواری های جامعه را حل و فصل کنیم.

گلاب زاده با بیان اینکه تا چه زمانی باید شاهد بود که نیروی انتظامی جان بر کف که برای حفظ امنیت جامعه همواره در تلاش هستند در این اتفاقات کشته شوند، اظهار کرد: زمانی که مردم رویاروی هم قرار می گیرند آرامش یک جامع سلب می شود و زمانی که این اتفاق رخ دهند، در جامعه رخنه به وجود می آید و دشمن به راحتی از طریق این رخنه می تواند نفوذ کند؛ بنابراین باید به این مهم توجه داشته باشیم.

این تاریخ شناس کرمانی تصریح کرد: کسانی که زمینه آتش افروزی های بیشتر را در جامعه فراهم می آورند و اقدامات رسانه های معاند نشان می دهد که آنها دلسوز ما نیستند؛ آنها سرافرازی و عزت جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند و اگر عزت ما را می خواستند بهتر از این عمل می کردند؛ هدف آنان رسیدن به منافع خود و بیگانگانی است که از آنها تغذیه می شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای آنکه ما بتوانیم زمینه ای را به وجود آوریم که این رسانه ها و افراد را ناکام بگذاریم، چاره ای جز همدلی در جامعه نداریم و این امر در جامعه شکل نمی گیرد مگر با همت مسئولان و باب گفتگویی که برای مردم می گشایند و در جهت رفع مشکلات مردم اقدام می کنند.

انتهای پیام/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *