معرفی شهر ماهان بعنوان یک شهر در سطح جهانی

معرفی شهر ماهان بعنوان یک شهر در سطح جهانی

حمید معین الدینی شهرداری ماهان از معرفی شهر ماهان بعنوان یک شهر در سطح جهانی خبرداد.

معرفی شهر ماهان بعنوان یک شهر در سطح جهانی

به گزارش راه ارمان حمید معین الدینی شهردار ماهان در جلسه هم اندیشی با مالکین خیابان ولیعصر (عج) گفت: این خیابان بر اساس نوع طرح، امکانات و خدماتی که در آن بر اساس استانداردهای شهری دیده شده، باعث حضور افراد بین المللی و سرمایه گذار خواهد شد.

وی افزود: این خیابان بر اساس نوع طرح، امکانات و خدماتی که در آن بر اساس استانداردهای شهری دیده شده، باعث حضور افراد بین المللی و سرمایه گذار خواهد شد.

معین الدینی همچنین بیان کرد: بخشی از این طرح (از چهار راه مسجد جامع تا میدان امام خمینی (ره) شهر) بعنوان فاز اول طی شش ماه تا عید نوروز آماده سازی و به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ماهان ضمن اعلام اهمیت حفظ درختان این خیابان افزود: طی چندین نوبت توسط کارشناسان کشاورزی از خیابان بازدید و مورد بررسی قرار گرفته است. این پروژه بر اساس موجودیت درختان چنار طرحی شده و با حفظ درختان خواهد بود.

وی عنوان کرد: جهت تسریع در اجرای پروژه و تعریض خیابان علاوه بر خدماتی که شهرداری به مالکین می دهد، یکسری بسته های تشویقی نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار ماهان به اجرای یک خیابان استاندارد با تمامی زیرساختهای مورد نیاز و اجرای طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: این پروژه به گونه ای طراحی شده که حواس پنجگانه مردم را به خود درگیر خواهد کرد. اجرای کف سازی، دیواره سازی و چندین طرح مختلف و فوق العاده توریستی و گردشگری ان شاالله باعث معرفی شهر ماهان بعنوان یک شهر در سطح کلان جهانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: جهت اجرای طرح موفق و ترجیح بدون نقص جلساتی با ساکنین و ادارات زیر ساخت تشکیل گردیده و در ادامه نیز با سایر ادارات و کارشناسان مرتبط از جمله اداره میراث فرهنگی، اداره اوقاف و… نشستهایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *