مورخ 24 اسفندماه تا 14 فروردن 1401 پر ترافیک ترین ایام را تجربه خواهیم کرد/ حرکات مخاطره آمیز موتور سوران باید کنترل شود

مورخ ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردن ۱۴۰۱ پر ترافیک ترین ایام را تجربه خواهیم کرد/ حرکات مخاطره آمیز موتور سوران باید کنترل شود

علی زینی وند گفت: همه ی برآورده ها نشان می دهد ما از فردا تا ۱۳ الی ۱۴ فروردین یکی از پر ترافیک ترین ایام نوروز را در پیش رو داریم  آنهم به چند دلیل، و اولین علت این است که دو سال  محدودیت های کرونایی اجازه سفر به مردم نداد بنابراین یک موج بزرگی  از سفرها به دلیل منع ترددهای گذشته را داریم.

مورخ 24 اسفندماه تا 14 فروردن 1401 پر ترافیک ترین ایام را تجربه خواهیم کرد/ حرکات مخاطره آمیز موتور سوران باید کنترل شود

به گزارش” اقطاع خبر ” استاندار استان کرمان در رزمایش نورزی پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال نو  گفت: از همه ی افرادی که برای امنیت و آرامش استان تلاش می کنند، صمیمانه تشکر کرده و خدا قوت می گوییم.

وی افزود: خوشبتانه سال ۱۴۰۰ که در حال تمام شدن است با امنیت و آرامش به بهترین نحو با کمک سایر دستگاه ها و فرماندهی سردار در استان کرمان به خوبی پیش رفته است.

زینی وند با بیان اینکه از همه کسانی که در طول سال استان را یاری کردند حتی در بلایای طبیعی سپاسگذاریم، گفت: همه کمک کردند که از سیل  عبور کنیم  و در همه حوادث به موقع، میدانی و جهادی در حوادث مختلف بخصوص  در اوج ان سیل در صحنه بودند.

استاندار کرمان افزود: سیل جنوب و جنوب شرق یکی از بزرگترین سیلاب های اخیر  بود که با تدبیر همه گروه ها و ارکان های نیروهای انتظامی و نظامی بسیج و سپاه  در استان به خوبی توانسته ایم  آن را مدیریت کنیم با اینکه مردم به سختی افتادند و مردم هنوز در این سختی ادامه دارد، اما تلاش ها ستودنی بود.

وی تصریح کرد:همه ی برآورده ها نشان می دهد ما از فردا تا ۱۳ الی ۱۴ فروردین یکی از پر ترافیک ترین ایام نوروز را در پیش رو داریم  انهم به چند دلیل، و اولین علت این است که دو سال  محدودیت های کرونایی اجازه سفر به مردم نداد بنابراین یک موج بزرگی  از سفرها به دلیل منع ترددهای گذشته داریم.

زینی با اشاره به این امر که به میمنت واکسیناسیون سراسری در  احاد مردم و مدیریت خوبی که در دولت اتفاق افتاد محدودیت های تردد رفع شده است گفت: در سال های گذشته سفر های  مردم در دو مرحله تقسیم می شد و بعضا تا پایان فروردین ماه شاهد بودیم اما امسال بعد از تعطیلات ما با ماه مبارک رمضان روبه رو هستیم بنابر این  مردم سفر ها رو قبل از رسیدن این ماه انجام می دهند.

 وی افزود: فشار سفرها در ۲۰ روز اول فروردین ماه را پیش رو داریم و بر این اساس خودمان را متفاوت تر از گذشته در مدیرت این سفرها با تجهیزات کامل و به میدان آوردن همه امکانات اماده کرده ایم.

استاندار کرمان ادامه داد: با توجه به تاکید رئیس جمهور بنابراین امر  که سالم ماندن مردم و دور بودن از حوادث در اولویت است و مردم به لحاظ ارامش روانی که به تازگی در فراغت از کرونا  پیدا کرده اند ما باید تمام تلاش خود را داشته باشیم که هیچ خانواده ای عزادار نشود.

زینی وند با بیان اینکه عدم عزادار شدن یک خانواده ملزومات و ضروریاتی دارد، تاکید کرد:  اولین قدم این است که همه باید پای کار باشند از پلیس و به لحاظ لوجستیکی و امکاناتی که باید کنارشان باشد تا در راه ها و جاده ها و مناطق حادثه خیز در کنار پلیس باشند تا بسیار تصادفات کاهش یابند.

وی اذعان کرد: وضعیت استان کرمان اگر  در بحث تردد ماشین های غیر مجاز و غیر استاندار و ماشین های قاچاق اتباع کنترل باشد به لحاظ کنترل ترافیک و تصادفات جزو استان های صدر نشین هستیم،  البته در شرایطی که به عنوان یک دستور العمل همه مدیران و دستگاه ها و در راس آن ها فرماندارن محکم پای کار باشد و  این حضور و نظارت و حمایت از پلیس را حمایت کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه بیشترین حوادث در ۳۰ کیلومتری شهر مقصد رخ می دهد، گفت: لازم است با فراهم آوردن کارهای مفرح و شادی  بخش در ورودی شهرها سبب استراحت راننده را فراهم کرد تا بخش عمده  تصادفات ما را کاهش دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید در خصوص تردد موتور سواران و انجام حرکات مخاطره آمیز نیز نظارت جدی صوت گیرد زیرا این معضل هم سبب ایجاد خطر برای راکب و ماشین های عبوری اطراف وی خواهد بود.

انتهای پیام/ ط

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *