نتیجه همکاری قوا باید در سفره مردم مشاهده شود

نتیجه همکاری قوا باید در سفره مردم مشاهده شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هر اقدام و برگزاری جلسه‌ای در مجموعه حاکمیت اعم از مجلس و دولت و نهادهای دیگر باید منتهی به باز شدن گرهی از زندگی مردم و پهن‌تر شدن سفره‌شان شود.

نتیجه همکاری قوا باید در سفره مردم مشاهده شود

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حجت‌الله فیروزی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس به‌مناسبت ماه رمضان گفت: قوای سه‌گانه در عین اینکه خودشان مستقل هستند و وظایفی ذاتی دارند، یکی از کارکردهای‌شان باید تعامل با سایر قوا باشد و به هر میزان که تعامل بین سه قوه وجود داشته باشد، به حل مشکلات مردم و روان شدن امور در کشور و همچنین تسهیل‌گری در اداره کشور کمک می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: برگزاری جلسات مشترک میان قوای سه‌گانه می‌تواند سبب حل مشکلات مردم شود چراکه هدف‌گذاری و وظیفه اصلی دولت و در مجموع حاکمیت امور مردم است و در این جلسات رسیدگی به امور مردم با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از طرح مسائل اختلاف‌انگیز و همچنین ضرورت مراقبت در خصوص عدم تبدیل اختلاف سلیقه‌ها به چالش میان دولت و مجلس عنوان کرد: تعاملات این دو قوه و هماهنگی‌های بیشتری میان آن‌ها و همچنین همراهی آن‌ها با یکدیگر هم به‌کاهش اختلافات میان قوا کمک می‌کند و هم اینکه موجب تغییر ذهنیت دو قوه نسبت به یکدیگر می‌شود و از طرفی دیگر نیز به پیشبرد بهتر امور مردم کمک می‌کند.

فیروزی در پایان با بیان اینکه نتیجه همکاری مجلس و دولت باید در سفره مردم قابل مشاهده باشد، تاکید کرد: طبیعتاً هدف نهایی این هماهنگی‌ها باید به حل مشکلات مردم منتهی شود و هر اقدام و برگزاری جلسه‌ای در مجموعه حاکمیت اعم از مجلس و دولت و نهادهای دیگر باید منتهی به این شود که گره‌ای از مردم باز و سفره مردم پهن‌تر شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *