نظارت های درونی و سیستمی از مهم‌ترین ابزارهای نظارت هستند

نظارت های درونی و سیستمی از مهم‌ترین ابزارهای نظارت هستند


به گزارش اقطاع خبر؛  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، در اولین نشست تخصصی ذیحسابان شهرداری های استان که با حضور علی شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان و همچنین نماینده دیوان محاسبات در ساختمان خزانه اداره کل اقتصاد و دارایی برگزار شد گفت :نظارت های درونی و سیستمی از مهم‌ترین ابزارهای نظارت هستند.

صادق سلطانی نژاد بر رعایت صرفه و صلاح اقتصادی دولت تاکید کرد و گفت: روش ها و معیار هایی در نظام مالی و محاسباتی کشور وجود دارد که ذیحسابان بایستی این معیارها و روش ها را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی افزود: رعایت دقیق قوانین و مقررات مالی که مسئولیت پاسخگویی را ایجاد می‌کند باید مورد توجه و نظارت دقیق قرار گیرد.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: تمرکز ما در بحث نظارت ها ،نظارت های درونی، مستمر و دقیق که کارایی و اثربخشی بهتری دارند می باشد .

سلطانی نژاد تصریح کرد:نظارت در وزارت اقتصاد نظارت سیستمی است و در مورد نظارت سیستمی خزانه‌داری کل کشور اقدام به حذف چک نموده است.

در این جلسه ذیحسابان شهرداری های استان با خزانه داری الکترونیک و چگونگی استفاده از سامانه های مربوط به آن ،سامانه سماد ،سامانه سناما و ثبت اموال غیرمنقول در اختیار شهرداری ها در سامانه جامع اموال غیرمنقول دستگاههای اجرایی ( سادا )آشنا شدند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbawb8wrhb58p.uiur.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *