هدف دشمن از ایجاد آشوب رساندن انقلاب به ارتجاع است/ جوان امروز ما احساسش جریحه دار می شود اما سریعا پای انقلاب می آید

هدف دشمن از ایجاد آشوب رساندن انقلاب به ارتجاع است/ جوان امروز ما احساسش جریحه دار می شود اما سریعا پای انقلاب می آید

حجت‌‌الاسلام علی عربپور گفت: دشمن با طرح شبه برگشت به عقب و ارتجاع انقلاب اسلامی ایران چند هدف را دنبال می کند، می خواهد ایران را دچار محافظه کاری کند و روحیه انقلابی و جهادی را از بین ببرد.

هدف دشمن از ایجاد آشوب رساندن انقلاب به ارتجاع است/ جوان امروز ما احساسش جریحه دار می شود اما سریعا پای انقلاب می آید

حجت‌‌الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمان در خصوص جهاد تبیین مطرح کرد: فعل بسیج آن چیزی نیست که در کف میدان بخواهد جلوی اغتشاش را بگیرد، بلکه بسیج شما مدیران هستید، بسیج طلبه و بسیج ادارات،بسیج دانشجویی و بسیج اساتید باید نقش خود را ایفا کند با بسیج افکار و این عناوین سر آمد بسیج هستند.

وی ادامه داد: هر کسی اگر بخواهد نوارنیت ساحت خود را داشته باشد، باید خودش را نورانی کند و این نکته اخلاقی است که انسان با ولایت و قرآن و با نقشه راه روش می شود، در قرآن برای انسان ۱۱۰ چراغ تعریف شده هر نگاه انسان، گوش و چشم، دست انسان هر بند آن یک چراغ است و ۱۱۰ چراغ در وجود انسان هاست و چراغ اصلی که ما را هدایت می کند، فکر ماست،این را باید روشن کرد.

عربپور تاکید کرد: ما نقطه مقابل روشن فکر ها باشیم و با اندیشه ورزی و تولید اندیشه های نو و عبور از اندیشه های کهنه و تجربه ی گذشته به جلو برویم و آنچه که آقا از ما می خواهند نو گرایی در اندیشه های بسیج یعنی مقابله با سکولاریسم، بخش اعظم این نارضایتی ها در درون جامعه ما از جهل در مسائل دینی و آموزه های دینی است و آن خانمی که در میدان کوثر روسری بر می دارد، به اذعان خودش فلسفه حجاب را نمی داند.

 نماینده ولی فقیه تاکید کرد: هر کاری که دشمن  را عصبانی می کند ما باید بلد باشیم، و مانند انتخابات و حضور در صحنه و یا ایجاد یک سایت و کانال فرهنگی و یا سخنرانی و یا مقاله و یا رضایت مندی ارباب رجوع باشد و این مانند جهاد در راه خدا است.

وی تاکید کرد: شرکت های نظامی پنتاگون و رژیم صهیونیستی و دلار و دینار هایشان را می گیرند و رژیم عربستان نیز مانند گاو شیرده آنان را تغذیه می کند و همان را علیه ما به کار می گیرند دشمن برای تغییر ذائقه و ارزش ها تریلون ها دلار خرج می کند، بنابر این  هر انسان هر کجا که هست اطراف خود را مانند یک چراغ باید روشن کند و اثر بخشی و اثبات گذاری کند.

عربپور ادامه داد: بسیجی واقعی کسی است که بهره وری درستی از دنیا بکند، بهره بری داری باشد یکی از صفات بسیجیان همین است از لحظه ای که انقلاب پیروز شد فتنه ها نیز شروع شد، در این ۴۳ سال هم چه فتنه های گروهک های اوایل انقلاب چه جنگ تحمیلی  چه فتنه های بعد از دوران دفاع مقدس همه و همه رخداد اما زرهای اقتار ایران بهم نخورد بایدقدر انقلاب و ولایت را بدانیم.

وی به وقایع سوریه اشاره و واقعه تغییرات در سوریه را بازخوانی کرد و گفت: این قصه ی سوریه سازی که گزینه ی امروز روی میز دشمن ما قرار گرفته  و اخیرا که در سطح کوچک ش هم با یک رمز مهسا خودش را نشان داد تنها در ذره بین ای که دشمن انداخته بزرگ شده اند وگرنه کشور ما سوریه نخواهد شد.

نسل امروز نسل هوشمندی است و ما باید در برابر نسل جوان حوصله داشته باشیم ، اعم از معلم، من روحانی هر کسی و هر جایی و اثر بخشی داشته باشیم و  باید تبین کنیم این نسل جنگ و دفاع مقدس ندیده شاید امروز  احساسات جوان جریه دار می شود و حرکتی هم می کند اما سریع پای حرف انقلاب می آید.

وی ادامه داد: خدمات جمهوری اسلامی و انقلاب را باید به جوان امروز گفت، حتی اگر با دشمن همکاری کنیم بازهم از ما راضی نخواهد بود زیرا می خواهند،که ایران، قوی نباشد و  هرجا ایران ضعف هایش بیشتر مشخص شود، سوژه ای است که ایران را در اوج ذلت و ضعف نشان دهند و جوان هم می بینند و باور می‌کند.

عربپور با بیان اینکه به  ۳۰۰ کشور بزرگ سفر کرده ام گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران در اینترنت آزادی ندارد و همه کشور ها حتی کشوری که ادعای آزادی دارد از قوی ترین فیلترینگ ها برخوردار هستند، پس دشمن چیزی که بیشتر مانور می دهد ارتجاع گرایی است و حضرت اقا در فرمان ۷ ماده ای صادر کردند و عنوان کردند، که نگذارید رگه های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و جایگزین شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: ارتجاع یعنی برگشت به عقب و تازگی هم ندارد زیرا وقتی پیامبر خاتم رحلت کردند، امت آن زمان اعلام کردندکه ما از دوران پیامبر بهره ای نبردیم پس برگردیم به دوران پدران خود عمده ی مخالفت ها و مبارزه با حقیقت و امت پیامبر بر سر موضوع برگشتن و ارتجاع است .

وی با بیان اینکه برخی مطرح می کنند ما زمان شاه بهتر بودیم که این برائت ها از اسلام و یا سکولاریسم که این ها هر کدام تعریفی دارد، اما اصل آن واپس گرایی و ارتجاع است، گفت: با ارتجاع از انقلاب اسلامی ایران دشمن چند هدف را دنبال می کند، ایران را دچار محافظه کاری می کند و روحیه انقلابی و جهادی را از بین ببرد و جامعه و سپاه را دچار محافظه کاری کند که حضرت آقا فرمودند؛ سپاه نباید دچار محافظه کاری شود که این امر یک قتلگاه است.

عربپور ادامه داد: دومین مورد در ارتجاع راحت طلبی است که در دوران دفاع مقدس روی این موضوع خیلی کار شد و حتی فروشگاه هایی را و درس هایی در مورد رفا طلبی گذاشتند و حضرت آقا بعد از مدتی بحث اقتصاد مقاومتی را کردند و خود حضرت امام در دوران خودشان فرمودند رفاه برای ترویج اسلام خیلی خوب است اما رفا زدگی وقتی در اجتماع ایجاد شود روحیات انقلابی را و جهادی را از بین می برد و کلا غفلت ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان، یکی از عوامل مخرب برای انقلاب را منفعت خواهی عنوان کرد و گفت: گروه ها و جریان های سیاسی سهم خواهی می کنند در جریان انقلاب و جریان ها و تحولات که مثلا انتخابات ریاست جمهوری انجام شود یک جریانی روی کار می آید و مسیر را در  جهت منافع خود عوض می کنند این ها ضربه زننده است و خیلی خوب نیست.

وی در پایان قدرت طلبی، انتخابات نمایشی و مغلوب شدن ایران را از دیگر عوارض ارتجاع عنوان کرد و گفت:
دچار شبهه و تردید شدن هم خواست دشمن است زیرا در ذهن جوانان ما انقلاب را بد جلوه می دهند بنابر این  سوالاتی مانند چرا انقلاب کردیم؟ چرا مقاومت می کنیم؟ را در ذهن جوانان ما ایجاد می کنند، در حالی که اگر مقاومت نمی کردیم امروز وضعیت بسیار بدی داشتیم، دشمن می خواهد ما را امروز در مورد انقلاب،دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت دچار تردید کند، در هرجایگاهی هستید، مراقب دسیسه های دشمن باشید.

انتهای پیام / طهماسبی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *