هلاکت «پیشرو دیزایی» در عملیات هوایی سپاه و استراتژی قطع شریان حیاتی صهیونیست‌ها

هلاکت «پیشرو دیزایی» در عملیات هوایی سپاه و استراتژی قطع شریان حیاتی صهیونیست‌ها


به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عملیات هوایی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌ها در منطقه، پاسخ قاطعی بود به اقدامات هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید‌رضی موسوی، انفجار در کرمان و راسک، موضوعی که پیش‌از‌این نسبت‌به پاسخ متقابل به رفتار صهیونیست‌ها و عوامل آنها در منطقه از سوی جمهوری اسلامی ایران هشدار داده شده بود.

 


در جریان این عملیات، اما هلاکت یک مهره مهم و اثر گذار سرویس اطلاعاتی موساد، پیامدهای مهمی را برای اشغالگران قدس به دنبال داشت.


 


پیشرو دیزایی از پشتیبانان مهم گروهک‌های تروریستی و سرمایه‌داران بزرگ در کردستان عراق که ارتباطات ویژه‌ای با اسرائیل داشت در جریان شناسایی محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر به ویژه داعش، شناسایی و به هلاکت رسید.


 


پیامد هلاکت دیزایی و استراتژی قطع انرژی به رژیم صهیونیستی


نوع واکنش جمهوری اسلامی ایران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در سطح منطقه متناسب با استراتژی جبهه مقاومت در قطع شریان های اصلی و حیاتی اشغالگران بود.


 


جبهه مقاومت از آغاز عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی بر استراتژی قطع انرژی به رژیم صهیونیستی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شریان‌های حیاتی این رژیم تاکید داشت.


 


حالا، اما در عملیات هوایی علیه مواضع صهیونیست‌ها در منطقه، مسئول صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل به هلاکت رسیده است تا تاکیدی بر استراتژی جبهه مقاومت در ضربه زدن به شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی باشد.


 


دیزایی مالک یک شرکت چند ملیتی است که افرادی با ملیت آمریکایی نیز در آن حضور دارند. او حلقه واسط اسرائیل و کردستان عراق بود و حالا در عملیات هوایی سپاه به هلاکت رسیده است.


 


موضوعی که می‌توان آن را مکمل اقدامات محور مقاومت به ویژه اقدامات یمنی‌ها در دریای سرخ برای قطع ورود کالا و انرژی به سرزمین‌های اشغالی دانست.


 


آنچه مسلم است، دوران بزن در رو تمام شده است، هر اقدام نابخردانه‌ای که علیه اقتدار جمهوری اسلامی ایران انجام شده و امنیت مرزهای کشور را به مخاطره بیندازد با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده همراه خواهد بود.

انتهای خبر/س


https://armanekerman.ir/vdcdxj0f5yt0sk6.2a2y.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *