همایش روز ملی صنعت‌بیمه در کرمان برگزار می‌شود

همایش روز ملی صنعت‌بیمه در کرمان برگزار می‌شود

مدیر بیمه سرمد استان کرمان گفت: به مناسبت هفته بیمه، همایش روز ملی بیمه در کرمان برگزار می شود.

همایش روز ملی صنعت‌بیمه در کرمان برگزار می‌شود

مهسا فامیلی در گفتگو با سرویس اقتصادی اقطاع خبر از برگزاری همایش ملی روز شنبه ۱۱ آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: در این همایش دکتر مشعل‌چی قائم مقام بیمه مرکزی ایران، مدیر بیمه سرمد کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استان حضور دارند. 

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته بیمه، میزخدمت بیمه‌های استان، جمعه این هفته در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود تا به ارائه خدمات به مردم بپردازند و این امر در راستای فرهنگ‌سازی انتخاب بیمه اختیاری توسط مردم خواهد بود.

مدیر بیمه سرمد استان کرمان، از غبار‌روبی و عطر افشانی گلزار شهدای کرمان و تجدید پیمان مدیران بیمه‌های استان در روز پنج‌شنبه را از دیگر برنامه‌های صنعت بیمه‌نام برد و گفت:شنبه هفته جاری همایش ملی صنعت در اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار می‌شود و این امر را فرصتی برای فرهنگ‌سازی و حتی رفع چالش‌های صنعت بیمه در استان پی خواهیم گرفت.

فامیلی نواختن زنگ بیمه را یکی از مهمترین برنامه‌هایی که برای اعتمادسازی بخش خصوصی برای مشارکت مردم نام برد و گفت: به صورت نمادین زنگ بیمه‌صنعت را در یکی از مدارس شهر کرمان در راستای فرهنگ‌سازی   « انتخاب اختیاری بیمه» را در روز دوشنبه ۱۳آذرماه خواهیم نواخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سی و پنج سال پیش در سال ۶۷  بیمه و استفاده از خدمات آن در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، بنابراین هفته بیمه از هفتم تا سیزدهم آذرماه تداوم دارد.

انتهای خبر/ طهماسبی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *