وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از محله های گلباف

وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از محله های گلباف

وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از محله های گلباف باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است..

وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از محله های گلباف

به گزارش اقطاع خبر؛ در پی درخواست همشهریان مبنی بر پیگیری وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از محله های گلباف، خبرنگار ما این موضوع را پیگیری کرد.

اکبر امیری شهروند گلبافی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آب شرب از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و این مسئله مشکلات فراوانی را برای ساکنان منطقه به دنبال داشته‌ است اما مسئولان با انکار از بیان واقعیت طفره می‌روند.

وی افزود: طعم و کیفیت بد آب شرب  سبب نارضایتی شهروندان شده به طوری که برخی از آنان برای تامین آب شرب از آب چشمەها یا آب معدنی استفاده ‌می‌کنند.

زهرا شیخی شهروند دیگری بیان کرد: بسیاری از شهروندان ترجیح می‌دهند به‌جای آشامیدن آب، پس‌ از جوشاندن از آن برای آشامیدن استفاده کنند.

وی افزود: مسئولان هر سال وعده می دهند این مشکل رفع می شود و برای کم آبی و کیفیت آب برنامه ریزی شده است اما مشکل آب آشامیدنی گلباف همچنان پا پرجا است.

در پی درخواست همشهریان عزیز مبنی بر پیگیری وضعیت نامناسب آب شرب در برخی از محله های گلباف، این موضوع را از مسئولین پیگیری کردیم.

میرتاج الدینی رئیس اداره آب و فاضلاب گلباف در گفتگو با اقطاع خبر؛ گفت: با توجه به آزمایشات مستمر و منظم توسط آزمایشگاه امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان  تا کنون هیچ‌گونه آلودگی شیمیایی و میکروبی  در آب شرب مشاهده نشده است.

وی تاکید کردند: هر ماه، شانزده نقطه از محله های مختلف گلباف و دو بار از چاه یوسف شاهی به طور ویژه، نمونه برداری جهت آزمایشات  انجام می شود و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی در کیفیت آب شرب وجود ندارد.

ریاست اداره آب و فاضلاب گلباف گفت: که باید از اداره کل مجوز مصاحبه و.. بدهند ولی جوابی ندادند و میگویند در حال بررسی و رفع مشکل هست.

وی افزود: البته در جلسه شورای اداری قرار شد روستاییان انشعاب بگیرند تا مشکل آب شرب هم حل بشود.

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *