وظیفه ذاتی هلال‌احمر برقراری آرامش روحی مردم است

وظیفه ذاتی هلال‌احمر برقراری آرامش روحی مردم است

امام جمعه راین گفت: نیروهای هلال احمر علاوه بر وظیفه ذاتی خود که تسکین آلام بشری است، سعی در برقراری آرامش روحی مردم دارند.

وظیفه ذاتی هلال‌احمر برقراری آرامش روحی مردم است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی سازمان جمعیت هلال احمر کرمان؛ پرسنل و اعضای هلال احمر راین امروز با امام جمعه این شهر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت‌السلام  عباس اسماعیل زاده  امام جمعه راین ضمن گرامیداشت یکصد و یکمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  این مناسبت را به تمامی زحمت‌کشان این نهاد مردمی به ویژه اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر راین تبریک گفت.

وی ادامه داد: خدمات هلال احمر  فقط به ارائه خدمات امداد و نجات در زمان حادثه نیست و امروزه شاهد تلاش مجموعه  هلال احمر در بخش‌های مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی،  سلامت و غیره هستیم که باعث تقویت امید در عموم مردم شده که هلال احمر راین سهم بسزایی در این امور داشته و دارد.

امام جمعه راین گفت: خدمت‌رسانی به خلق یکی از نعمت‌هایی است که خداوند به بندگان شایسته خود عنایت می‌کند، قدر این نعمت الهی را بدانید که خداوند متعال در خدمت شما قرار داده است.

کامبیز محمدی رئیس هلال احمر راین در این دیدار افزود: نیروهای هلال احمر علاوه بر وظیفه ذاتی خود که تسکین آلام بشری است، سعی در برقراری آرامش روحی مردم دارند  و تلاش می کنند از راههای مختلف مردم را ترغیب به مراقبت از خود و اعضای خانواده خود کنند.

انتهای خبر/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *