پاسکاری مشکل جاده روستا توکل آباد چاهدگال بین راهداری و فرمانداری/ رسیدگی به جاده های فرعی بعد از تکمیل جاده اصلی

پاسکاری مشکل جاده روستا توکل آباد چاهدگال بین راهداری و فرمانداری/ رسیدگی به جاده های فرعی بعد از تکمیل جاده اصلی

بنا به گفته یکی از اهالی روستای توکل آباد چاهدگال فهرج، جاده بین روستای توکل آباد تا قدرت آباد چاهدگال مسیر آسفالت ندارد و این موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده؛ فرماندار فهرج از اقدام در این زمینه بعد از اتمام محور اصلی خبر می دهد و سرپرست راه روستایی اداره کل راهداری استان جهت انجام کار از لزوم تأمین اعتبار در کمیته شهرستان و ابلاغ به اداره کل سخن می گوید.

پاسکاری مشکل جاده روستا توکل آباد چاهدگال بین راهداری و فرمانداری/ رسیدگی به جاده های فرعی بعد از تکمیل جاده اصلی

به گزارش اقطاع خبر؛ یکی از شهروندان فهرجی پیامی را با عنوان «مسئولان خواهشا به فکر جاده توکل آباد چاهدگال تا قدرت آباد چاهدگال باشند. چند سال است که مسیر حتی شن ریزی هم نشده  و قرار است که آسفالت شود اما هیچ خبری در این زمینه نیست حتی این مسیر یک بار هم آب پاشی نشده است. لطفا به فکر مردم محروم توکل آباد چاهدگال و قدرت آباد باشید؛ چرا که واقعا رفت و آمد خیلی برایشان سخت است» به این پایگاه خبری ارسال کرد.

وی همچنین در ادامه پیام خود نوشته است: «من یکی از اعضا شورای روستایی روستای توکل آباد چاهدگال هستم؛ ما هر چه به اداره راه و حمل و نقل جاده ای نامه زده ایم، پاسخی نداده اند. به فرمانداری شهرستان مراجعه کردیم، گفتند که بودجه نداده اند و زمانی که استاندار برای افتتاح بیمارستان به فهرج آمدند به وی گفتیم و در پاسخ گفتند که بودجه به فرمانداری می دهیم. اما هنوز بودجه نداده اند ما اهالی روستا خسته شدیم از اینکه مدام به این اداره و آن اداره مراجعه می کنیم».

علیرضا باغخانی سرپرست اداره راه های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در گفتگو با اقطاع خبر؛ در خصوص این مسئله گفت: در این منطقه از یوسف آباد چاهدگال تا دهنو چاهدگال، امسال اعتباری فرمانداری برای آن دیده اند که ما ۵ کیلومتر آسفالت را در نظر گرفته ایم و این پروژه را به مناقصه گذاشته و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

سرپرست اداره راه های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ادامه داد: چنانچه مسیر عنوان شده در پروژه ما جا دارد که امسال آسفالت خواهد شد و چنانچه پروژه ای جدید باشد حتما در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای آن باید اعتبار و مبلغ مصوب و به ما ابلاغ شود.

وی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آمادگی اجرا پروژه دارد چرا که ما اجرا کننده هستیم اما اعتبارات دست فرمانداران است و فرمانداران هر زمان اعتبار مورد نیاز را تأمین و به ما به ابلاغ کردند ما این کار را انجام خواهیم داد.

طی تماس تلفنی با مخاطب مطلع شدیم که مسیر روستا توکل آباد چاهدگال به قدرت آباد چاهدگال در پروژه عنوان شده سرپرست اداره راه های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان جای ندارد و در خصوص مسیر مورد نظر مخاطب با فرماندار شهرستان گفتگو داشتیم.

امیر باقری زاده در گفتگو با اقطاع خبر؛ در این باره گفت: در چاهدگال قسمتی که مسیر نامناسب داشته، زیر سازی هایی انجام و بخشی از آسفالت این مسیر انجام شده است و مابقی آسفالت این محدوده در اعتبار امسال دیده شده است.

فرماندار فهرج افزود: روستا توکل آباد از مسیر اصلی به صورت مسیر فرعی منشعب می شود و ما اول باید جاده اصلی را ساماندهی کنیم و قدم بعدی روستاهای در حاشیه محور اصلی در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه قطعا باید آسفالت قسمت اصلی که امسال نیز اعتبار آن دیده شده است انجام شود، عنوان کرد: در جریان سفر استاندار به شهرستان فهرج، وی قول محور اصلی را داده که بخشی از آن انجام و بخشی دیگر در اعتبارات امسال دیده شده است و در روستا که در مسیر فرعی هستند، حق با مردم است و باید صبر کنند تا کار محور اصلی انجام شود تا بتوانیم مطالعات محورهای فرعی را انجام و سپس کار اجرایی را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *