پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد احداث خواهد شد

پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد احداث خواهد شد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نشستی که با نمایندگان شرکت کشت و صنعت جیرفت برگزارشد، راه‌اندازی پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد تصویب شد.

پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد احداث خواهد شد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی اقطاع خبر، یزدان افشاری پور به نشستی که با نمایندگان شرکت کشت و صنعت جیرفت داشت اشاره کرد و گفت: راه اندازی پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد مصوب و در مرحله عملیاتی شدن قرار گرفت.

 
فرماندار عنبرآباد با اشاره به ظرفیت‌های عظیم خرما در این شهرستان، گفت: بازار خرما در عنبرآباد به یک بازار ملی و بین‌المللی تبدیل شده که فروشندگان و خریداران از شهرها و استان‌های هم‌جوار جهت خرید و فروش خرما در عنبرآباد حضور پیدا می‌کنند.
 
وی افزود: در همین راستا وجود پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد نقش مهمی در جهت معرفی خرمای با کیفیت عنبرآباد در سطح بین‌المللی خواهد داشت.
 
افشاری پور گفت: طی یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین فرمانداری عنبرآباد، شرکت کشت و صنعت جیرفت و اداره کل صمت جنوب کرمان پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد احداث خواهد شد.
 
وی افزود: فرایند مکاتبات اداری و اخذ مجو‌ز‌های لازم از امروز آغاز شد.
شایان ذکر است؛ پایانه صادراتی خرما عنبرآباد در مسیر بزرگراه خلیج فارس و در زمین‌های شرکت کشت و صنعت جیرفت در محدوده شهرستان عنبرآباد احداث خواهد شد.

انتهای خبر/
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اعتکاف، پاتوق دلدادگی دهه هشتادی‌ها

اعتکاف، پاتوق دلدادگی دهه هشتادی‌ها

امسال همچون سال‌های گذشته همزمان با ایام‌البیض مراسم معنوی اعتکاف در عنبرآباد برگزار شد. فایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *