رشد ۴٠ درصدی پرداخت تسهیلات تبصره ١٨ در کرمان

پرداخت ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در سال جاری

سلطانی نژاد گفت: در سال مالی جاری مبلغ ٨ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ١٨ را پرداخت کرده ایم  که در عرصه اشتغال زایی، کارآفرینی و ثبت کسب و کارهای اشتغال موجود در استان کرمان پرداخت شده است. 

پرداخت ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در سال جاری

صادق سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ارائه عملکرد این سازمان در ۵ ماهه سال جاری گفت: برای اولین بار تهسیلات بانکی و حمایتی در قالب تبصره  ١٨ به صورت قانونمند و منظم پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: در سال مالی جاری مبلغ ٨ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ١٨ را پرداخت کرده ایم  که در عرصه اشتغال زایی، کارآفرینی و ثبت کسب و کارهای اشتغال موجود در استان کرمان پرداخت شده است. 

سلطانی نژاد با بیان اینکه تبصره ١٨ در توسعه کسب و کارهای کارآفرین و اشتغال زا موثر بوده است، گفت: در اخذ و پرداخت تسهیلات تبصره ١٨ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴٠ درصد رشد داشته ایم. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان اذعان کرد: خزانه داری الکترونیک نیز راه اندازی شده که سبب حذف چک های بین دستگاهی شده است که به صورت الکترونیک به حسابان ذی نفع واریز می شود. 

سلطانی نژاد با بیان اینکه در پرداخت های تسهیلات کمترین انحراف وجود داشته است گفت: سرانه کشور در تبصره ١٨، ۴۵ هزار میلیارد تومان است و استان کرمان ٨٠٠ میلیارد تومان اخذ کرده است که نزدیک به ٧٠ درصد است. 

وی ادامه داد: سامانه جامع اطلس سرمایه گذاری کرمان راه اندازی شده است که طی آن ٧٨ فرصت شغلی قابل سرمایه گذاری در آن ثبت شده است و تا کنون ١٩ میلیارد دلار جذب سرمایه گذاری خارجی داشته ایم. 

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *