پویش چلچراغ؛ استمرار یک حرکت تربیت ساز برای جوان

پویش چلچراغ؛ استمرار یک حرکت تربیت ساز برای جوان

منیری در مراسم افتتاحیه پویش ملی چلچراغ در شهر کرمان گفت: پویش چلچراغ استمرار یک حرکت تربیت ساز برای جوانان است.

پویش چلچراغ؛ استمرار یک حرکت تربیت ساز برای جوان

به گزارش اقطاع خبر؛ سیدعلی منیری معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در آیین افتتاحیه پویش ملی چلچراغ در محل گلزار شهدای کرمان با اشاره به اقدامات فرهنگی و بشردوستانه سازمان جوانان بیان کرد: پویش چلچراغ استمرار یک حرکت تربیت ساز برای جوانان است.

منیری با اشاره به اخلاق، منش و کردار شخصیتی بین المللی حاج قاسم سلیمانی افزود: فلسفه راه اندازی  جشنواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ، نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه در دومین سال اجرای پویش ملی چلچراغ و واگذاری دبیرخانه کشوری این پویش به استان کرمان خاطرنشان کرد: کرمان خاستگاه و ریشه در تربیت و پرورش بزرگ مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی دارد و هرچه پیش می رویم بیشتر با ابعاد فعالیت های ایشان در حوزه بشردوستی و نوع دوستی آشنا می شویم.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در پویش چلچراغ هر عضو یک نیت می کند و به پاس ۴۰ کار خیری که در گذشته، حال و آینده شریک می شود ثواب آن را هدیه به روح پرفتوح حاج قاسم سلیمانی می کند.

منیری گفت: در حوزه کار فرهنگی تربیت نیروی جوان با الگوگیری از سبک و سیره شهیدان و اسطوره های این سرزمین بسیار موفق خواهد بود.
منیری تصریح کرد: اسطوره ی محبوبی همچون حاج قاسم می تواند جوانان را به حضور در برنامه های بشردوستانه و عام المنفعه دعوت کند.
 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه کار فرهنگی افزود: در اجرای کار فرهنگی زمینه ای فراهم شود که هر جوان با یک شهید مانوس شود این کار فرهنگی شکل خواهد گرفت.

منیری افزود: همه علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این جشنواره و پویش در پیام رسان ایرانی آیگپ وارد ثبت نام کنند و به همه دستورالعمل ها و شیوه نامه اجرایی جشنواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دسترسی پیدا کنند.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: پویش چلچراغ با نیت ۴۰ کار خیرخواهانه مورد دلخواه به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و ۴۸۹ شهید هلال احمر در پیام رسانی ایرانی آیگپ، فضایی برای حضور همه علاقه مندان که در این پویش ثبت نام کنند.

انتهای پیام/نامجو

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *