کارخانه آسفالت شهرداری کوهبنان برمدارتولید قرار گرفت

کارخانه آسفالت شهرداری کوهبنان برمدارتولید قرار گرفت

از خواسته های مهم مردم کوهبنان آسفالت معابر است که تولید و تهیه آسفالت برای سازماندهی معابر ضروری است اما کارخانه آسفالت شهرداری نزدیک به دو سال تعطیل شده بود و خرید آسفالت از اطراف علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد باعث کاهش کیفیت آسفالت می شد .

کارخانه آسفالت شهرداری کوهبنان برمدارتولید قرار گرفت

به گزارش خبرنگار” اقطاع خبر “حجت الاسلام شیخ داوود خالداری گفت:از خواسته های مهم مردم کوهبنان آسفالت معابر است که تولید و تهیه آسفالت برای سازماندهی معابر ضروری است اما کارخانه آسفالت شهرداری نزدیک به دو سال تعطیل شده بود و خرید آسفالت از اطراف علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد باعث کاهش کیفیت آسفالت می شد .

وی تصریح کرد: همانگونه که به مردم کوهبنان وعده داده بودیم از آغاز به کار شورای ششم پیگیر رفع موانع کارخانه آسفالت شهرداری بودیم ،حدود ۲۰ جلسه با مسئولین مختلف در شهرستان و استان برگزار کردیم که وقت زیادی از شورای شهر و آقای محمدی شهردار در این زمینه صرف شد ، و سرانجام با تلاش نماینده محترم ، رئیس دادگستری و مسئولین شهرستان ، الحمدلله امروز با یاری خداوند و دعای خیر مردم، برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان کارخانه آسفالت شهرداری کوهبنان پس از مدت ها تعطیلی برمدارتولید قرار گرفت.

خالداری بیان کرد: از این به بعد آسفالت مورد نیاز شهرداری توسط کارخانه آسفالت شهرداری تولید می شود که از هدر رفت بودجه ها جلوگیری و آسفالت معابر با کیفیت بهتری انجام خواهد شد .

وی ادامه داد: همچنین چند صد تن قیر با پیگیری زیاد تهیه شده است و یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۱ آسفالت معابر و کوچه‌ها به منظور بهبود عبور و مرور شهری است و ان شالله اقداماتی نظیر لکه گیری معابر و ترمیم نقاط پرخطرشهر شتاب بیش تری خواهد گرفت.

انتهای پیام/روح الامینی 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *