کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه برگزار شد

کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه برگزار شد

کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه با حضور دکتر صباحی معاون مدیرکل مهاجرین و اتباع خارجه استانداری کرمان ، رضا اسماعیل کاخ فرماندار ، و اعضای شورای تامین شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری تشکیل شد.

کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه برگزار شد

به گزارش اقطاع خبر از ارزوئیه جلسه کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان ارزوئیه با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار ، دکتر صباحی معاون مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ، اعضاء شورای تامین و مسولین ادارات شهرستان برگزار شد.

رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه با اشاره به اینکه شهرستان ارزوئیه جزء شهرستان های ممنوع از لحاظ حضور اتباع و مهاجرین خارجی می باشد گفت،به دلیل ویژگی ها و موقعیت های شهرستان در حوزه کشاورزی،دامداری و صنعت شاهد حضور تعداد زیادی از اتباع خارجی به ویژه افاغنه در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان ارزوئیه با بیان این مطلب که شهرستان ارزوئیه دارای بستر مطلوب و ظرفیت های متنوعی برای سرمایه گذاری می باشد گفت: می توان از فرصت سرمایه گذاری اتباع خارجی در این زمینه استفاده کرد.

رضا اسماعیل کاخ ضمن بیان موانع و چالش های پیرامون حوزه اتباع خارجی، در خصوص طرح های ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی افزود: دستور العمل های مربوط به تردد، اقامت، اشتغال و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اتباع خارجی می بایست با دقت و حساسیت بیشتری توسط اعضای کمیسیون پیگیری شود.

در ادامه دکتر صباحی معاون مدیرکل اتباع خارجی با ارائه گزارشی از وضعیت اتباع در استان و شهرستان ارزوئیه گفت: در کنار استفاده از پتانسیل اتباع خارجی مسائل امنیتی و تهدیداتی که در این حوزه وجود دارد نیز به دقت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در بحث اتباع در حوزه های مختلف بهداشتی ، اقتصادی و اشتغال خواستار همکاری تمامی ادارات برای ساماندهی هر چه بهتر آنها شد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *