کشف412 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان

کشف۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۵۱ سارق و کشف۴۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمان خبر داد.

کشف412 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کرمان

به گزارش راه ارمان سرهنگ “مهدی پور امینایی”اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح برخورد با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی به مدت ۴ روز در سطح شهرستان کرمان عملیاتی شد.

وی افزود: در این راستا مأموران این فرماندهی با انجام گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی طی چندین عملیات یک سارق مسلح،۴ نفر سارق به عنف و۱۴۶سارق عادی، در مجموع۱۵۱ سارق و ۲۲۹ متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف یک فقره ۴۱۲ فقره انواع سرقت بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امینایی با اشاره به بازدید از ۲۵۹ کارگاه ضایعاتی و پلمپ۱۵۴ کارگاه غیرمجازگفت: در اجرای این طرح ۲۲۲ دستگاه خودرو  و ۲۲۷ دستگاه موتورسیکلت مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می کردند و دارای دستور قضائی بودند توقیف و راهی پارکینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد بیان داشت: در اجرای این طرح ۴ قاچاقچی، ۸۸ معتاد و در بازدید از ۱۷۹ خرده فروش مواد مخدر ۱۱۹ نفر دستگیر و ۱۵۴ کیلو ۸۷ گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف شد.

وی  با اشاره به پاک سازی ۷۰ پارک و  محل جرم خیز بیان داشت: در فصل تابستان طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک ها و تفرجگاه ها به صورت مستمر در شهرستان کرمان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *