کشف بیش از یک تن و 200 کیلو انواع مواد مخدر

کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر

سردار عبدالرضا ناظری از کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در ۴ عملیات پلیسی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

کشف بیش از یک تن و 200 کیلو انواع مواد مخدر

به گزارش اقطاع خبر؛ سردار عبدالرضا ناظری  فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش راین هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو به محض رویت پلیس اقدام به فرارکرد که با عکس العمل سریع ماموران و استفاده از قانون به کارگیری سلاح به لاستیک خودرو شلیک و پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۶۰۹ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر و در ادامه یک دستگاه پژو پارس که راه پاک کن مواد بود به همراه راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد:  پلیس قلعه گنج نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان  ۴۰۵کیلو و ۸۰۵ گرم تریاک دپو شده در یک منزل روستایی را کشف کرد. 

سردار ناظری همچنین از کشف ۱۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک  از یک دستگاه لندکروز در عملیات ماموران یگان تکاوری بم و دستگیری یک متهم خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان از هوشیاری تکاوران یگان ۱۱۶ کهنوج و کشف ۱۰۴ کیلو و ۶۵۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دستگیری یک متهم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک تن و ۲۶۸ کیلو تریاک و هروئین در این ۴ عملیات که با دستگیری ۴ متهم و توقیف ۴ خودرو نیز همراه بود، از عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر گفت و تاکید کرد: ماموران پلیس با هوشیاری و دقت نظر، اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهند داد.

انتهای پیام /تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *