کشف بیش از ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه پرخطر در ریگان

کشف بیش از ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه پرخطر در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان از کشف بیش از ۴ هزارعدد انواع مواد محترقه پرخطر در سطح شهر و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه پرخطر در ریگان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی ریگان، سرهنگ اسحاق دریجانی بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع مواد محترقه خطرناک قاچاق در واحدهای صنفی در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان افزود: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحدهای صنفی اعزام که در بازرسی انجام شده از آن ها تعداد چهار هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق و پرخطر کشف شد.

وی با اشاره به این که ارزش اموال قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۷میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پرونده های متشکله برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دریجانی در پایان از خانواده ها درخواست کرد با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشی با سلامتی کامل روزهای بهاری را تجربه کنند.

انتهای خبر/د

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در ثبت وفات و ولادت سهل‌انگاری نشود

در ثبت وفات و ولادت سهل‌انگاری نشود

رئیس دادگستری شهرستان ریگان از شهروندان خواست در ثبت وفات و ولادت سهل‌انگاری و قصور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *