کمک ۱ میلیارد ریالی اهل سنت رودبار جنوب به موکب این شهرستان در کربلا

کمک ۱ میلیارد ریالی اهل سنت رودبار جنوب به موکب این شهرستان در کربلا

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی اهل تسنن رودبار جنوب ضمن دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب ۱ میلیارد ریال به موکب‌ اربعین حسینی شهرستان کمک کردند.

کمک ۱ میلیارد ریالی اهل سنت رودبار جنوب به موکب این شهرستان در کربلا

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اقطاع خبر از رودبار جنوب، حدود ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا می‌گذرد و هنوز هم ندای مظلومیت و حریت حضرت سیدالشهدا (ع) از کربلا به گوش می‌رسد. داغ شهادت حسین‌بن‌علی (ع) هنوز هم دل هزاران عاشق و دلداده آزادگی را می‌سوزاند. نه تنها شیعیان در غم عاشورای حسینی می‌سوزند بلکه اهل سنت هم این روزها عزادار شهادت مظلومانه فرزند رسول خدا (ص) هستند.

 
نهضت امام حسین(ع) از نادرترین رخدادهایی است که تفکر انسان‌ها را به خود معطوف کرده است و در تاریخ اسلام ارزش والایی دارد، عاشورا نه یک حادثه که یک فرهنگ است، فرهنگی برخاسته از متن اسلام ناب که نقش حیاتی را در استحکام ریشه‌ها، رویش شاخه‌ها و رشد بار و برهای آن ایفا کرده است.
 
اهل بیت پیامبر (ص) به خصوص امام حسین (ع) از مقام و جایگاه والایی در بین همه مردم دنیا به ویژه اهل سنت برخوردار هستند.
 
 امام حسین علیه‌السلام متعلق به همه آزادگان عالم است
 
در آستانه‌ فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اهل سنت شهرستان رودبار جنوب ضمن دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان ابا‌عبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفتند.
اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در حاشیه این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به خبرنگار اقطاع خبر گفت: امام حسین(ع) به مذهب خاصی تعلق ندارد ومتعلق به تمام جهان اسلام است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با اینکه امام حسین علیه‌السلام متعلق به همه آزادگان جهان است، اظهار کرد: امام حسین(ع) به عنوان محبوب در جهان اسلام و حتی در خارج از دایره این دین الهی ارادتمندان زیادی دارد، امام حسین علیه‌السلام چراغ هدایت و کشتی نجات است و همه بزرگان و علما چه شیعه و چه اهل سنت در بحث محبت و ارادت به امام حسین(ع) اجماع نظر دارند.
 
حاجب از امام حسین(ع) به عنوان احیاگر امر به معروف و نهی از منکر نام برد و عنوان کرد: امام حسین(ع) محور وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.
 
ارادت به امام حسین(ع) در دل‌ها موج می‌زند 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با تاکید براینکه اهل سنت مودت و ارادت خاصی نسبت به امام حسین(ع) دارند، اظهار کرد: اهل سنت عشق و محبت به امام حسین(ع) و یارانش را در طول تاریخ همواره نشان داده و از زندگی آنان الگو گرفته‌اند.
 
وی با بیان اینکه موکب شهرستان رودبار جنوب همچون سال گذشته به زائران در شهر کربلا خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: اهل سنت رودبار جنوب تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان به موکب این شهرستان کمک کرده‌اند.
 
انتهای خبر/پورحیدر

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

قیمت پایین محصول خون به‌دل کشاورزان کرده است و برخی‌ها معتقدند با قیمت موجود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *