۱۲۰۰ نفر در نرماشیر رایگان ویزیت و درمان شدند

۱۲۰۰ نفر در نرماشیر رایگان ویزیت و درمان شدند

محمدرویان گفت: در طرح ویزیت رایگان در نرماشیر ۱۲۰۰ نفر از محرومان این طرح بهرمند شدند.

۱۲۰۰ نفر در نرماشیر رایگان ویزیت و درمان شدند

محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در گفتگو با “اقطاع خبر” از اجرای طرح ویزیت رایگان در این شهرستان به مدت ۵ روز توسط بسیج سازندگی سپاه این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰۰نفر از محرومان و نیازمندان شهرستان نرماشیر در این طرح رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: با حضور بیش از ۴۰ دکتر فوق تخصص از قرارگاه بقیه الله(عج) تهران در قالب گروه جهادی در بحث دندانپزشکی (عصب کشی،ترمیم،جرم گیری و…) و جراحی سرپایی به مدت ۵روز در نرماشیر فعالیت کردند و بیش از ۶۰۰نفر دندانپزشکی و ۶۰۰ نفر جراحی سرپایی از این طرح بهرمند شدند.

فرمانده سپاه نرماشیر در ادامه با بیان اینکه بحث جراحی سرپایی و ختنه هم در این طرح بصورت رایگان اجرا شده است،گفت: در این طرح توسط دکتران فوق تخصص جراح این گروه جهادی بیش از ۶۰۰نفر هم جراحی و همچنین ختنه هم صورت گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در این طرح توسط این جهادگران ۳۰۰بسته فرهنگی و بهداشتی در بین محرومان شهرستان توزیع و دیوار نویسی در مدارس و نهادهای شهرستان به متراژ۴۰۰  متر توسط این جهادگران صورت گرفت .

 محمدرویان ضمن قدردانی از همکاری مسئولان شهرستان و گروه های جهادی این شهرستان‌،اذعان کرد:مراتب تشکر و سپاس خود از حمایت امام جمعه،فرماندار،بخشدار،گروه های جهادی بسیج سازندگی ناحیه همچنین گروه جهادی شهدای سلامت در شهرستان،قرارگاه بقیه الله تهران،شهردار،بهزیستی،ریاست اداره آموزش و پرورش،کمیته امدادامام خمینی(ره)،روسای ادارات و نهاد های شهرستان،گروهان ویژه عملیاتی سردارشهید سبزعلی محمدآبادی شرق کرمان،بسیجیان خواهر و برادر،اعلام می نمایم.

انتهای پیام/برجی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

کشف مزدا سرقتی در نرماشیر

کشف مزدا سرقتی در نرماشیر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: تلفن سرقتی، سارقان خودروی سرقتی را به دام پلیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *