14 اسفند یادآور به بار نشستن شجره طیبه نهاد امدادی است

۱۴ اسفند یادآور به بار نشستن شجره طیبه نهاد امدادی است

بخشدار راین گفت: ۱۴ اسفند هرساله یادآور به بار نشستن شجره طیبه نهاد امدادی است.

14 اسفند یادآور به بار نشستن شجره طیبه نهاد امدادی است

منصور محسنی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« اقطاع خبر»؛ گفت: ۱۴ اسفند هرساله یادآور به بار نشستن شجره طیبه نهادی است که به دست پیر جماران غرس شده تا ثمره آن ره‌آوردی باشد برای محرومان و نیازمندان و خودکفایی، توانمندسازی و کارآفرینی آنان در جهت عزت و کرامت انسانی ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد در این عرصه بوده است.

بخشدار راین افزود: امروز پس از سال‌ها تلاش صادقانه هر روز به افتخارات این نهاد مقدس افزوده می‌گردد و این مرهون پیگیری و دلسوزی این مجموعه پرتلاش بوده است.

محسنی بیان کرد: ایام فرخنده سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را به تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم، امید است در پرتو عنایات حق تعالی و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با الهام از رهنمودهای امام راحل (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه با هم در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه و نقش کمیته امداد در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشید.

ویدر پایان خاطر نشان کرد: همچنین در آستانه ایام نوروز تلاش کنیم با همدلی و مهربانی حس نوع دوستی را بیش از همیشه در جامعه تقویت کرده و با شرکت در جشن‌های نیکوکاری به کمک اقشار ضعیف بشتابیم که بی‌تردید این رفتارهای زیبای انسانی سعادت دنیا و آخرت را برایمان به ارمغان خواهد داشت.

انتهای خبر/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *