۱۶ سایت اپراتور ایرانسل در ۲۲ روستا شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

۱۶ سایت اپراتور ایرانسل در ۲۲ روستا شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان آیین کلنگ زنی احداث ۱۶ سایت جدید تلفن همراه ایرانسل با تکنولوژی ۲G/3G/4G برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد انجام شد.

۱۶ سایت اپراتور ایرانسل در ۲۲ روستا شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی در مراسم کلنگ زنی احداث سایت روستاهای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد که با حضور اعظمی نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرماندار، بخشدارساردوئیه، مدیر ارتباطات نماینده منطقه ۱۰ ایرانسل ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی این روستاها برگزار شد، گفت: با حمایت‌های قابل توجه وزارت ارتباطات در زمینه محرومیت‌زدایی و کاهش شکاف دیجیتالی در سطح روستاهای استان، با توکل به خدا در سایه همدلی و با تداوم این حمایت‌ها شاهد توسعه هرچه بیشتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان باشیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان اظهار کرد: با احداث ۱۶ سایت جدید تلفن همراه از اپراتور ایرانسل برای ۲۲ روستای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با اعتبار هزار و ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

وی در ادامه از احداث سایت روستاهای باب‌دراز و نمچ‌بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت با هدف افزایش سرعت اینترنت و دسترسی مردم این روستاها به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

ساجدی احداث این سایت‌ها را در راستای توسعه عدالت ارتباطی در مناطق محروم دانست و خاطرنشان کرد: افزایش و شتاب در اجرای طرح‌های عمرانی و  تقویت و توسعه زیرساخت‌های روستایی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *