178 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان افتتاح می شود

۱۷۸ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان افتتاح می شود

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: امسال ۲۳۶۸ طرح اشتغال را با اعتبار ۱۹۹ میلیارد تومان اجرا کردیم که در هفته دولت افتتاح شده و می شوند.

178 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان افتتاح می شود

به گزارش “اقطاع خبر”  ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در گفت و گوی رادیویی به منظور تشریح برنامه های این نهاد در هفته دولت گفت: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصدی اعتبارات اشتغال رتبه اول ایجاد اشتغال را در بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز به دنبال این هستیم با اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد تومانی ۲۵ هزار فرصت شغلی را در سطح استان ایجاد کنیم.

مدیر کل کمیته امداد با تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت هفته دولت گفت: امسال ۲۳۶۸ طرح اشتغال را با اعتبار ۱۹۹ میلیارد تومان اجرا کردیم که در هفته دولت افتتاح شده و می شوند.

دکتر عسکری نژاد با بیان اینکه امسال ۵۰ درصد از تسهیلات اشتغال این نهاد به افراد غیر مددجو و آسیب پذیر پرداخت می شود گفت: افراد جویای کار و آسیب پذیر که تمکن مالی ندارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات قرض‌الحسنه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن مددجویان نیز طی یکسال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: به مناسبت هفته دولت حدود ۱۷۸ واحد مسکن مددجویی در دست افتتاح است و به صورت نمادین تعدادی از این واحدها در شهرستان های استان با حضور مسئولان افتتاح شده و یا در دست افتتاح است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: در بحث تامین لوازم ضروری منزل مددجویان و اهداء جهیزیه به زوج های تحت حمایت در طول یکسال دولت محرومان ۳۷۰۰ مورد پرداخت جهیزیه داشتیم و امسال نیز برای اهداء ۱۲۰۰ سری جهیزیه اقدام کردیم که ان‌شاالله طی هفته دولت قسمت عمده آن تامین و بین زوج های جوان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی هم چنین از توزیع ۴۳۰۹ سری لوزام ضروری منزل بین مددجویان و خانواده های نیازمند طی سال جاری به ویژه هفته دولت خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به خدمات ارائه شده در حوزه فرهنگی و مذهبی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های کمیته امداد بحث ارتقاء شاخص های فرهنگی ومذهبی است و در این راستا علاوه بر حمایت از ۴۶۰۰ دانشجو و حدود ۴۰ هزار دانش آموز در ایام تابستان و برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت و ارتقاء شاخص های فرهنگی آن ها با فروکش کردن کرونا اقدام به اعزام ۸۲۷ نفر از دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت به اردوی زیارتی و تفریحی مشهد مقدس شده اند  و به مناسبت هفته دولت نیز تعدادی از این جامعه هدف را به مشهد مقدس اعزام کردیم.

عسکری نژاد ضمن تشکر از مردم خیر و نیکوکار همیشه در صحنه استان کرمان که حامی این نهاد در برنامه ها و مناسبت های مختلف هستند گفت: حدو ۷۰ درصد از منابع مالی و اعتباری این نهاد در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن تشکر از حسن اعتماد همه مردم نیکوکار استان و خیران به این نهاد گفت: امیدواریم بتوانیم واسطه این امر خیر باشیم و کمک های آنها را بر سر سفره محرومان ببریم و انتظارات آن ها را برآورده کنیم و با شفاف سازی عملکرد امداد زمینه جذب مشارکت و اعتماد عمومی را بیش از پیش فراهم کنیم.
انتهای پیام/ طهماسبی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *