۱۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شد

۱۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه از توزیع ۱۸۰۰ بسته حمایتی معیشتی در قالب کمک های مومنانه در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه در ماه رمضان خبر داد.

۱۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شد

به گزارش اقطاع خبر فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه از توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی ماه رمضان در ارزوئیه از مرحله دوازدهم رزمایش کمک مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه از توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه رمضان خبر داد و گفت: امروز در مرحله دوازدهم ۱۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه خاطرنشان کرد: این بسته ها در قالب پویش کمک های مومنانه تهیه و در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد و طبق روایات هر کسی روزه داری را در ماه رمضان افطاری دهد پاداشی برابر با آزاد کردن یک انسان نزد خدا دارد و مایه آمرزش گناهان می شود.

انتهای پیام/جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *