20 درصد تخفیف عوارض خودرو برای مالکان خوش‌حساب

۲۰ درصد تخفیف عوارض خودرو برای مالکان خوش‌حساب


به گزارش خبرنگار اقطاع خبر،  رامین امیرمداح گفت: به استناد تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده، عوارض سالانه کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین آن دسته از مالکان خودرو که عوارض خودرو خود را حداکثر تا پایان همان سال پرداخت کنند، شامل ۲۰ درصد تخفیف خواهد شد.

وی افزود: این تخفیف فقط شامل افراد خوش‌حساب خواهد شد و در صورت عدم پرداخت به‌موقع عوارض و پس از موعد مقرر، مشمول جرایم غیرقابل بخشودگی معادل۱۰ درصد عوارض سالانه و در صورت تأخیر بیش از یک ماه، علاوه بر جریمه مذکور، مشمول جریمه‌ای به میزان دو درصد عوارض سالانه به ازای هر ماه نسبت به مدت تأخیر می‌شوند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، با اشاره به اینکه عوارض خودرو ازجمله عوارض ملی و در تمام نقاط کشور یکسان است، گفت: تمام شهرداری‌های کوچک و بزرگ ملزم به رعایت این قانون هستند و صدور فیش با مبالغ کمتر از مصوبات قانونی، تخلف محسوب می‌شود.

 وی تصریح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند در صورت صدور فیش با مبالغ کمتر، مبلغ مابه‌التفاوت فیش در بدهی خودرو باقی می‌ماند و مشمول جریمه نیز خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، از شهروندان خواست عوارض خود را در موعد مقرر و در شهرداری‌های متصل به سامانه ملی، پرداخت کنند تا برگ تسویه حساب کامل برای آن‌ها صادر شود.

امیرمداح افزود: شهرداری کرمان در این خصوص آماده ارایه خدمات کامل به شهروندان است.

انتهای پیام/ط

کرنا https://armanekerman.ir/vdcf0xdyyw6dmya.igiw.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *