۲۲ بهمن روز اوج تفسیر قرآنی

۲۲ بهمن روز اوج تفسیر قرآنی "حتّی یغیّروا ما بانفسهم" ملت ایران است

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، سپاه ثارالله استان کرمان بیانیه ای صادر کرد.

۲۲ بهمن روز اوج تفسیر قرآنی

به گزارش اقطاع خبر؛ سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما با دست خالی بر این قدرت فوق العاده شیطانی که همه قدرت ها دنبال او بودند غلبه کردیم. امام خمینی( رحمهالله علیه)
 
در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است؛ نهضتی که امام خمینی پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند، به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان “انقلاب امام خمینی” شناخته شده است.

این بیانیه می افزاید؛ امروز تئوریسین ها و سیاستمداران اروپایی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب اسلامی و جایگاه این نظام الهی در عرصه بین المللی علیرغم همه مخالفت ها و کارشکنی ها تمکین نموده اند. از این رو ۲۲ بهمن را نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات دیگر تلقی کرد بلکه از آن باید به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه عطفی در روند مبارزات ملت بزرگ ایران دانست.

در بخش دیگری از این بیانیه بیان شده است؛ ۲۲ بهمن روز اوج تفسیر قرآنی “حتّی یغیّروا ما بانفسهم” ملت ایران است. ملت مقاوم ایران اسلامی در این روز همه ساله این انقلاب و تغییر بزرگ و ارادی خود را به نمایش می گذارد و این اجتماع پرشکوه به دلیل اینکه از خود ملت سزاوار ما نشأت می گیرد به تفسیر رهبر فرزانه انقلاب که در دیدار با کارکنان نیروی هوایی فرمودند: “۲۲ بهمن امسال از آن ۲۲ بهمن های تماشایی خواهد بود”.

در بخش پایانی این بیانیه تأکید شده است؛ به همین منظور ما مردم دیار سیدالشهدای جبهه مقاومت جهان اسلام سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن عزم راسخ در تجدید میثاق با آرمان های بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و لبیک به ندای ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی)  ،با دعوت از همه اقشار میهن اسلامی، خود نیز با این موج عظیم همراه گشته و بار دیگر اعلام می کنیم جمعیتی که پشتوانه اش خداست شکست ندارد.ان شا الله.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *