۵۰۰ کیلومتر رکاب‌زنی به عشق مظلومان فلسطین

۵۰۰ کیلومتر رکاب‌زنی به عشق مظلومان فلسطین


به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ سروش قاسمی مربی و همراه این روشندل روز چهارشنبه در مراسم استقبال از این دو گفت: ما طی مدت بیش‌از پنج روز ۲۰۰ کیلومتر را در خاک ایران و ۳۰۰ کیلومتر را در خاک عمان رکاب زدیم.

وی افزود: ما با نیت پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان از مرقد حاج‌قاسم در کرمان حرکت کردیم تا به کشورهای مسلمان اعلام کنیم نسل‌کشی صهیونیست‌ها و کشتار کودکان باید متوقف شود.

قاسمی اضافه کرد: مردم و کودکان غزه که بی‌گناه و مظلومانه به خاک و خون کشیده می‌شوند صلح و امنیت آرامش می‌خواهند، اما کجا هستند وجدان‌های بیدار ملت‌های جهان تا مقابل این ظلم و جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا بایستند.

مهنی‌روشندل سیرجانی هم گفت: به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان از پایگاه مقاومت جهان اسلام یعنی گلزار شهدای کرمان حرکت خود را به سوی کشور عمان آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: پس‌از ۳۰۰ کیلومتر رکاب‌زنی در کشور عمان و دیدار با سفیر ایران در این کشور دیدار با مسئولان این کشور از‌جمله سلطان‌قابوس، پیام صلح و دوستی ملت ایران را به مردم عمان ابلاغ کردیم و خواستار حمایت جامعه جهانی از مردم به ویژه کودکان مظلوم غزه شدیم.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdciu3azqt1apr2.cbct.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *