راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی با مشارکت بخش خصوصی در بافت -اقطاع خبر

به گزارش اقطاع خبر: مسعود صادقی مقدم  رئیس بهزیستی شهرستان بافت بیان کرد: شرکت احیا استیل فولاد بافت بنا به ضرورت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان بافت پای کار آمده و تعهد کرده که در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت برای راه اندازی این مرکز با بهزیستی همکاری کند.

وی با تاکید بر اینکه مصون سازی جامعه مستلزم عمل به مسئولیت اجتماعی نهادهای فرهنگی و اقتصادی است تصریح کرد: برای  کاهش آسیب های اجتماعی باید همه دستگاه ها اجرایی، نهادهای دولتی و غیر دولتی پای کار بیایند و از نقش موثر مجتمع احیا استیل فولاد بافت در کنار اداره بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی قدردانی کرد.

صادقی گفت: میزان موفقیت بهزیستی در این در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرف کارایی نظام اجتماعی غالب در جامعه است.

وی با اشاره به آمار معلولیت در شهرستان بافت بیان داشت: در این شهرستان حدود یک هزار و ۲۰ پرونده متعلق به افراد دارای معلولیت  وجود دارد که امیدواریم با فرهنگسازی از بروز معلولیت‌های جدید در این شهرستان جلوگیری شود.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *