توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بافتی
توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بافتی

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بافتی

مصطفی امام‌بخش، فرمانده سپاه شهرستان بافت در حاشیه توزیع کمک‌های مؤمنانه در گفت‌وگو با خبرنگار اقطاع خبر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد کمک مؤمنانه اظهار کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی تعداد ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان بافت به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان و جمعاً رقمی بالغ‌ بر ۱۷۵ میلیون تومان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی ۱۳ تیم حمایتی از نیروهای بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت سازماندهی‌شده‌اند و کار شناسایی و کمک به نیازمندان را بر عهده‌ دارند و بسته‌های معیشتی این مرحله توسط این ۱۳ تیم بین افراد نیازمندی که شناسایی‌شده‌اند درب منزلشان تحویل داده خواهد شد.

امام بخش تصریح کرد: توزیع کمک‌های مؤمنانه تا پایان بیماری کرونا همچنان ادامه خواهد داشت و از همه مردم عزیز تقاضا داریم در این کمک انسان دوستانه شرکت و کمک‌های خود را به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و یا پایگاه‌های بسیج تحویل دهند.

 

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *