تجمعات خانوادگی نقطه آسیب‌پذیر در شیوع ویروس کرونا در بافت
تجمعات خانوادگی نقطه آسیب‌پذیر در شیوع ویروس کرونا در بافت

تجمعات خانوادگی نقطه آسیب‌پذیر در شیوع ویروس کرونا در بافت-اقطاع خبر

به گزارش اقطاع خبر؛

مجید زند اقطاعی در جلسه کارگروه فضای مجازی شهرستان بافت با اشاره به موج چهارم کرونا در کشور عنوان کرد: اکنون شرایط بافت زرد است و اما نگرانی عمده این‌که شرایط بافت تغییر کند؛ اگر شرایط تغییر کند مردم به‌ویژه اصناف ضرر می کنند و نیاز است برای حفظ وضعیت موجود همه کمک کنند.

وی با تأکید بر خود مراقبتی و رعایت پروتکل‌ها توسط مردم گفت: در دو روستای «جمال آباد» و «هنگوییه» شهرستان بافت کلونی کرونا را شاهد هستیم که ما مجبور به ایجاد محدودیت هایی در این روستاها شده‌ایم. باید اهالی روستا در این زمینه کمک کنند اما متأسفانه برخی از اهالی برای تست دادن مقاومت می‌کنند که باید فرهنگ‌سازی شود.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بافت جلسه کارگروه فضای مجازی شهرستان بافت اظهار کرد: یک پکیج پیشنهادی از طرف شبکه بهداشت و فرمانداری بافت به ستاد کرونا استان، مبنی بر اینکه تمامی افرادی که از شهرهای و استان‌های مجاور در تعطیلات عید و قبل از عید به سمت بافت می‌آیند، ملزم با انجام تست کرونا باشند و در صورتی که پکیج پیشنهادی در ستاد استانی مصوب شود از هفته آینده اجرا می شود.

احسان سلطانی نژاد با بیان اینکه تا دو روز آینده شماره‌ای اختصاصی برای تماس مردم درباره کرونا در شهرستان ایجاد می‌شود گفت: علت انتقال در روستاها عمدتاً مهمانی‌های خانوادگی است فعلاً در دو روستا شهرستان بافت کلونی کرونا تشکیل‌شده است که این دو روستا قرنطینه هستند و در آن روستا رفت‌وآمد نمی‌شود.

وی افزود: اهالی این روستاها توسط گروه حمایتی در طرح شهید سلیمانی روزانه ویزیت می‌شوند و خوراک عمده‌شان توسط نیم‌های حمایتی داده می‌شود.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *