افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای ده بالا رمشک قلعه گنج – اقطاع خبر

در راستای اجرای طرح آجر به آجر و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیرعامل بانک سینا دبیرستان ۶ کلاسه روستای ده بالا منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش اقطاع خبر؛ سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس در آیین افتتاح این پروژه خیری گفت: این پروژه در راستای تحقق اهداف طرح آجر به آجر و مشارکت بخش خصوصی در امر مدرسه سازی امروز افتتاح شد.

مهندس واعظی نژاد با اشاره به اینکه بانک سینا در کشور و مناطق محروم در امر مدرسه سازی مشارکت نموده ، خاطر نشان ساخت: تا کنون بانک های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی در امر مدرسه سازی ورود کرده اند و سهم‌ مسئولیت اجتماعی خود را ادا می کنند، که دیروز در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز از بانک مسکن و بانک کشاورزی که طی سال گذشته در امر ساخت مدرسه مشارکت داشتند ، تجلیل شد.

وی حضور دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا را خیرمقدم گفت و اظهار داشت: با همکاری و مساعدت ایشان موفق شدیم در یکی از محرومترین مناطق کشور در روستای ده بالا منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج مدرسه ایمن و استاندارد با به روز ترین تجهیزات بسازیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص این پروژه آموزشی بیان داشت: این دبیرستان با ۶ کلاس درس و ۴۹۵متر مربع زیر بنای آموزشی، ۳۰متر مربع سرویس بهداشتی،
۲۰۰۰متر مربع محوطه سازی و ۲۰۰متر طول
ساختمان و با اعتبار خیری ۱۷میلیارد ریال و اعتبار دولتی ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

انتهای پیام/طالبی پور

 

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *