آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان بافت
آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان بافت

آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان بافت

به گزارش اقطاع خبر: اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بافت به ریاست زند اقطاعی فرماندار بافت و با حضور معاونین فرماندار ، بخشداران و کارشناسان ستاد انتخابات شهرستان به منظور هماهنگی و هم اندیشی و تشکیل کمیته های تخصصی ستاد جهت برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری برگزار شد.

مجید زنداقطاعی رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافت در این جلسه اظهار کرد: وظیفه ما در جریان برگزاری انتخابات امانت‌داری رای مردم و سلامت و شفافیت است و مهمترین موضوع اجرای قانون و برگزاری انتخابات بر اساس قانون است.

وی با بیان اینکه بی طرفی اعضای ستاد خط قرمز است تصریح کرد: به رغم داشتن سلیقه و دیدگاه سیاسی افراد، اعضا حق حمایت از فرد و گروهی در انتخابات را ندارند وا ز اصل بی طرفی نباید خارج شوند .
زنداقطاعی عنوان کرد: بر اساس قانون و دستور العمل ستاد انتخابات کشور همه دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی حتی بخش خصوصی مکلف به همکاری های مورد نیاز در امر برگزاری انتخابات می باشند و در این خصوص باید از ظرفیت های شهرستان استفاده شود.
شایان ذکر است در این جلسه مسئولیت های زیر مجموعه ستاد انتخابات شهرستان مشخص وبا حکم فرماندار برای ایشان ابلاغ صادر شد.

ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه جاری و شورای اسلامی روستایی از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه سال آینده است.

همچنین زمان ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت‌ ماه اعلام شده است.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *