بررسی و رفع مشکلات راه اندازی کارخانه فرآوری مس گوغر بافت

به گزارش اقطاع خبر: جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با هدف رفع موانع و اختصاص زمین به کارخانه فراوری مس و تولید کنستانتره مس در منطقه گوغر به ریاست زنداقطاعی، فرماندار بافت و با حضور جهان نجاتی مسئول شرکت و سرمایه گذار طرح، اعضا و مدیران اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافت، با تقدیر از مسئولان ادارات اجرایی شهرستان جهت هماهنگی و رفع مشکلات سرمایه گذاران و بخش های تولیدی شهرستان و به صورت ویژه رفع مشکلات موضوع مجوز مرغداری ها اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید با دیدگاه جهادی نسبت به رفع مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی اقدام نمایند.

در ادامه جهان نجاتی، مدیر پروژه فرآوری مس توضیحاتی در خصوص انگیزه حضور در شهرستان بافت و صدور مجوز فعالیت و مشخصات فنی طرح احداث کارخانه فلوتاسیون و فرآوری مس را ارائه و بیان کرد: این کارخانه در فاز اول با سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۳۵۰ نفر فعالیت خواهد کرد و خواستار همکاری و هماهنگی ادارات اجرایی شهرستان جهت راه اندازی این پروژه شد.

همچنین در پایان اعضای کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان به اتفاق نماینده فرماندار از محل احداث پروژه مذکور بصورت میدانی بازدید و مقرر گردید نتیجه و نظرات کارشناسی خود را گزارش دهند.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *