آغاز طرح«شهید حاج قاسم سلیمانی»در جهت مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا
آغاز طرح«شهید حاج قاسم سلیمانی»در جهت مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا

آغاز طرح «شهید سلیمانی» در جهت مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا در بافت

فرمانده سپاه ناحیه بافت درباره جزئیات این طرح در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر گفت: بیماریابی اولیه، پیگیری و مراقبت از افراد مشکوک و مراقبت از بیماران پس از ترخیص سه هدف مهم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است و بر اساس این طرح پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح محلات با همکاری مراکز جامع سلامت و پزشک خانواده در راستای مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی خواهند کرد.
وی افزود: از اهداف کلی اجرای این طرح بزرگ و ملی، مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی است و موجب قطع زنجیره انتقال ویروس، افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهش میزان بستری و مرگ‌ومیر و همچنین پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر می‌شود.

توزیع 4000 بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا
امام بخش گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی و رزمایش مواسات و همدلی بیش از 4000 بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: گندزدایی هدفمند معابر و اماکن عمومی و شلوغ در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری، همکاری با نیروی انتظامی در کنترل معابر و خروجی شهر در محدودیت های کرونایی و تعامل بین بخشی با دستگاههای مرتبط شهرستان در مقابله و کنترل اپیدمی ویروس کرونا در شهرستان انجام شده است.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در خدمت مردم و کادر سلامت است گفت: اصلی ترین راه کنترل ویروس کرونا رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعملهای وزارت بهداشت توسط مردم است و همچنین می طلبد که همه دستگاههای مرتبط با طرح با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و هم افزایی و همفکری در راستای ریشه کنی این ویروس منحوس گام بردارند.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *