استان کرمان میزبان ۸ شهید گمنام است

استان کرمان میزبان ۸ شهید گمنام است

معاون استاندار کرمان گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع و تدفین هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر کرمان برگزار می‌شود.

استان کرمان میزبان ۸ شهید گمنام است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» علی بیگ‌زاده، در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین هشت شهید گمنام در استان کرمان گفت: شهدا ناظر بر رفتار ما هستند و آنچه داریم از شهداست، به‌خصوص شهدای گمنام و خانواده‌های آنها که همچنان چشم‌انتظار فرزندان خود هستند. 

 
وی بیان کرد: مردم دیار کریمان و دیار شهید سلیمانی میزبان هشت شهید گمنام خواهند بود و لذا باید تلاش داشت به بهترین نحو یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم و در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنیم. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: هم‌زمان با ایام فاطمیه شهر کرمان میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و مراسم تشییع و تدفین ۲۶ آذر و در روز شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علی‌ها) انجام می‌شود.
 
محمود مهدوی فرد، اظهار کرد: روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه شهر کرمان میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود و مراسم استقبال در ساعت هشت صبح در فرودگاه کرمان برگزار و سپس مراسم تشییع خودرویی تا معراج شهدای کرمان انجام می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه پیکر سه شهید گمنام در شهرستان‌های جنوبی و شرقی تشییع خواهند شد، گفت: تدفین شهدای گمنام در شهرستان کرمان در دانشکده فنی شهید باهنر، مانَک شهید فرح رو در خیابان مدیریت، در رفسنجان پارک جوان، شهید مطهری و رکن‌آباد، منطقه خبر شهرستان بافت، شهر بیاض شهرستان انار و در جیرفت منطقه اسفندقه خواهد بود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: هم‌زمان با مراسم تشییع در سراسر کشور یک برنامه اجتماع فاطمی در استان برگزار می‌شود.
 
مهدوی‌فرد افزود: کاروان دانشجویی و دانشگاهی، کاروان دانش‌آموزی، کاروان منازل شهدا و کاروان هیئت‌های عزاداری و مذهبی برای استقبال از شهدا در نظر گرفته شده است.

منبع: جام‌جم

انتهای پیام /م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

کمک یک میلیارد ریالی خیرین در گلریزان بافت

کمک یک میلیارد ریالی خیرین در گلریزان بافت

رئیس دادگستری شهرستان بافت از کمک خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه این شهرستان خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *