اصغر سنجری فرماندار کهنوج شد

اصغر سنجری فرماندار کهنوج شد

مراسم تودیع «وحدت عیدی» فرماندار سابق و معارفه «اصغر سنجری» فرماندار جدید شهرستان کهنوج عصر امروز دوشنبه با حضور «جلالی » معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اصغر سنجری فرماندار کهنوج شد

به گزارش “اقطاع خبر” حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار کهنوج عنوان کرد: یکی از شاخصه هایی که یک مدیر انقلابی باید داشته باشد مردمی بودن و در کنار مردم بودن آن مدیر است 

 
وی ضمن اشاره به مدیریت اسلامی در طول دوران اسلام ، گفت: شاخصه های مدیریتی امیرالمومنین ( ع ) باید در جامعه الگو قرار گیرد و مدیران باید در جامعه اسلامی این شاخصه های مهم را مورد توجه قرار دهند. 
 
امام جمعه کهنوج افزود: از دیگر شاخصه هایی که یک مدیر انقلابی باید داشته باشد مردمی بودن آن مدیر است.
 
منصور شکرالهی دیگر سخنران این مراسم پیرامون اهمیت توسعه جنوب کرمان در دولت مردمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه جنوب کرمان، ریاست محترم جمهور در بخشی ازحکم استاندار ولایی و جانباز استان کرمان پیرامون توسعه جنوب مرقوم کردند که جنوب استان به صورت ویژه دیده شود ودراین راستانیز استاندارنخستین سفر خود را به پنج شهرستان جنوبی اختصاص داد.
 
منصور شکرالهی پیرامون استقلال جنوب کرمان نیز تشریح کرد، یکی ازمطالبات تاریخی و اساسی مردم دراین منطقه استقلال جنوب کرمان بوده است و این خواسته مردم درراستای برخورداری از ظرفیتهای بسیاری درزمینه کشاورزی،معادن،صنعت است.
 
نماینده مردم تاکیدکرد بنده مخالف استان شدن واستقلال جنوب نیستم اما مرکز این استان جدید ضرورت دارد با رعایت انصاف ونظریات کارشناسی برمبنای جمعیت ،وسعت،پدافندغیر عامل ،درمسیر سیل وحوادث طبیعی واتصال به دریا مکان یابی شود.
 
عضو کمیسیون انرژی واصل ۹۰ درمجلس شورای اسلامی،بیان کرد،دراسنادتاریخی و برنامه توسعه ای مکران ،بخشهایی از رودبارجنوب،قلعه گنج ومنوجان جز پس کرانه های مکران هستند که ضرورت دارد دراسناد بالادستی توسعه مکران نیز اعتبارات وبرنامه های اجرایی وعملیاتی گنجانده شود.
 
منصور شکرالهی تاکید کرد اهل حرکات احساسی وپوپولیستی نیستم و با منطق وقانون خواسته های مردم حوزه انتخابیه خود رادرمسیر انقلاب اسلامی وفرمایشات مقام معظم رهبری مطالبه خواهد کرد.
 
وی پیرامون استقلال جنوب کرمان خطاب به نخبگان و جوانان جنوب کرمان گفت: امروز درآستانه یک فرصت تاریخی جهت توسعه جنوب کرمان هستیم و ضرورت دارد که با وحدت وحفظ اصول درراستای استقلال جنوب گام برداریم.
 
در ادامه عیدی فرماندار سابق کهنوج، با بیان اینکه خودم را خادم مردم کهنوج می دانم، گفت : در باران و طوفان و ‌در سخت ترین شرایط با مردم بودم.
 
عیدی تصریح کرد: با تاریخ کهن و فرهنگ غنی و زیرساخت‌های مناسب میتوانیم با کمک مردم و مسئولین و در فضای همدلی و همفکری شهرستان کهنوج را بعنوان الگوی توسعه یافتگی در سطح استان و بلکه در سطح کشور معرفی کنیم.
 
 
جلالی معاونت سیاسی، امنیتی استاندار کرمان، دیگر سخنران این مراسم، همه مسئولین را به کار جهادی با محوریت گفتمان امامین انقلاب، مکتب حاج قاسم سلیمانی و سلوک مردم‌پسند دولت آقای رئیسی با ارائه گزارش‌های لازم به مردم دعوت کرد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص ارتباط با نخبگان گفت: کهنوج شهرستانی با ظرفیت نیروی انسانی بالا است و باید فارغ از هرگونه نگاه های سیاسی و حزبی با نخبگان ارتباط برقرار شود و از ظرفیت آنها استفاده شود.
 
اصغر سنجری سرپرست فرمانداری کهنوج در این جلسه اظهار داشت: تعامل بین مدیران شهرستانی در کنار نظم و انضباط اثر بخشی مطلوبی برای ارایه خدمت به مردم خواهد داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه پذیرای انتقادهای سازنده برای بهبود وضعیت موجود خواهیم بود، افزود: توسعه یافتگی متوازن و نگاه کلان به امر توسعه در سطح شهرستان خواهیم شد و در همین راستا نیز نیازمند کمک اندیشمندان و صاحب نظران هستیم.
 
سنجری اضافه کرد: اقدامات در نظر گرفته شده براساس سیاست های کلی دولت جدید و در چهارچوب قوانین و مقررات است و همه ما نیز پایبند به آن خواهیم بود.
 
در پایان جلسه “اصغر سنجری ” طی حکمی از سوی استاندار کرمان به سمت سرپرست جدید فرمانداری کهنوج انتخاب و از زحمات “وحدت عیدی” فرماندار سابق این شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی، فلاحی سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات استانداری کرمان، ائمه جمعه و فرمانداران و جمعی از مسوولان پنج شهرستان جنوبی استان قدردانی شد.
 
شهرستان کهنوج با جمعیتی در حدود صد هزار نفر در جنوب استان کرمان واقع شده است.

انتهای پیام/ک

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

حس و حال روزه اولی‌ها

حس و حال روزه اولی‌ها

روزه اولی‌ها از حس و حالشان در اولین سال از روزه‌داریان می‌گویند. فایل ویدیو به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *