افتتاح بیست و نهمین سردخانه خرما در فهرج

افتتاح بیست و نهمین سردخانه خرما در فهرج

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور وارد شهرستان فهرج شد.

افتتاح بیست و نهمین سردخانه خرما در فهرج

به گزارش اقطاع خبر؛ صبح امروز سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به فهرج سفر و مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

حمید سجادی در ابتدای برنامه ها ضمن تجدید بیعت با شهدای والامقام شهر فهرج از سالن ورزشی نیمه تمام شهر دهنو اسلام آباد بخش نگین کویر بازدید کرد.

به گفته فرماندار فهرج کلنگ این سالن سال ۹۰ به زمین زده شده و تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون هزینه و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین وزیر ورزش و جوانان از باغ کشاورزی در روستای عامریه بازدید پای درد و دل کشاورزان فهرجی که دست رنج آنها در پی خشکیدگی خوشه های خرما از بین رفته است نشست.

علیرضا طیبی سرپرست جهاد کشاورزی فهرج طی این بازدید با اشاره به خشکیدگی ۷۰ درصدی خوشه های خرمای کشاورزان خواستار توجه ویژه دولت به جبران خسارت شد.

دیدار و تکریم از خانواده معظم و معزز شهید روح الله صابری در روستای برج معاذ از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از حضور در منزل نورانی خانواده این شهید سلام رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را به خانواده این شهید بزرگوار ابلاغ کرد و گفت: اراده دولت مردمی خدمت به مردم است و امیدوارم با پشتوانه مردم به این هدف دست یابیم.

گفتنی است شهید والامقام روح الله صابری در تاریخ ۶۲/۰۵/۰۸ در عملیات والفجر‌ ۳ و در شرایطی که ۱۶ سال سن بیشتر نداشت به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

همچنین سید حمید سجادی با حضور در روستای جهان آباد بالا بیست و نهمین سردخانه خرما در شهرستان فهرج را افتتاح کرد.

افتتاح بیست و نهمین سردخانه خرما در فهرج با حضور وزیر ورزش و جوانان

به گفته فرماندار فهرج این سردخانه با متراژ ۵۰۰ متر و هزینه شخصی ۳ و نیم میلیارد آقای خورشیدی افتتاح و به بهره برداری رسید.

سعیدنیا بیان کرد: در بحث فرآوری، صنایع تبدیلی و بسته بندی خرما ۴ میلیارد تسهیلات برای وی مصوب کردیم و در مرحله معرفی به بانک است تا بتوانند بسته بندی خرما را نیز جنب سالن داشته باشند.

دیدار با نخبه ها و جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش به شهرستان فهرج است که هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام/عباسزاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اجرای طرح آرامش در شهر در فهرج

اجرای طرح آرامش در شهر در فهرج

فرمانده انتظامی فهرج از اجرای طرح آرامش در شهر، در این شهرستان خبر داد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *