افتتاح دومین واحد بومگردی دهستان دشتخاک شهرستان زرند

افتتاح دومین واحد بومگردی دهستان دشتخاک شهرستان زرند

دومین واحد بومگردی دهستان دشتخاک شهرستان زرند با مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنا ۲۶۰ متر مربع در مدت زمان ۲ونیم سال راه اندازی شده است که روزانه ظرفیت ۷۰ تا ۸۰ نفر را دارد.

افتتاح دومین واحد بومگردی دهستان دشتخاک شهرستان زرند

به گزارش اقطاع خبر، دومین واحد بومگردی دهستان دشتخاک شهرستان زرند با حضور امام جمعه ، فرماندار و رئیس میراث فرهنگی ، مسولان محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 
سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در مراسم افتتاح بوم گردی ،بابا حسینجان گفت: اقامتگاه بوم گردی دشتخاک با اعتبار بیش از ۱.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که شامل ۹ اتاق سنتی برای اقامت و پذیرایی است.
 
وی با قدردانی از سرمایه گذار و دست اندکاران راه اندازی این واحد، بوم گردی‌های روستایی را زمینه‌ای ارزشمند برای گردشگاه‌های تابستانی دانست و گفت: امیدوارم با راه اندازی اینگونه اقامتگاه های بوم گردی بتوانیم در تمام فصول سال زمینه جذب گردشگر را برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کنیم.
 
هادی ضیالدینی سرمایه گذار این طرح گردشگری گفت: این خانه بومگردی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنا ۲۶۰ متر مربع در مدت زمان ۲ونیم سال راه اندازی شده است که روزانه ظرفیت ۷۰ تا ۸۰ نفر را دارد.
 
محمد اسلامی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری زرند هم صنعت گردشگری را بسیار با اهمیت دانست و گفت: از سرمایه گذاران راه اندازی این حوزه حمایت جدی می‌شود.
 
انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *