افتتاح دو واحد آموزشی در فهرج

افتتاح دو واحد آموزشی در فهرج

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، دو واحد آموزشی در فهرج افتتاح شد.

افتتاح دو واحد آموزشی در فهرج

به گزارش سرویس فرهنگی اقطاع خبر؛ عصر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به همراه امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی، دو آموزشگاه در فهرج به بهره‌برداری رسید.

رضا رکن‌آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: آموزشگاه ۶ کلاسه حضرت رقیه (س) اسدآباد انگوری با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و محوطه هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید و برای ساخت این آموزشگاه ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ میلیارد ریال آن از سوی خیران مدرسه‌ساز تامین شده است.

وی افزود: همچنین مدرسه ۶ کلاسه شهدای هفت تیر فهرج نیز با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و محوطه ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث و برای ساخت آن ۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۱۰ میلیارد ریال آن از سوی خیران تامین شده است.

همچنین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، کلنگ ساخت یک آموزشگاه سه کلاسه در روستای هاشم آباد بخش مرکزی فهرج نیز به زمین زده شد.

بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش فهرج، این آموزشگاه با زیربنای ۲۳۶ متر مربع احداث می‌شود که برای ساخت آن ۴۰ میلیار ریال اعتبار از سوی اداره کل نوسازی و ۶ میلیارد ریال از سوی خیران هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/عباسزاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اجرای طرح آرامش در شهر در فهرج

اجرای طرح آرامش در شهر در فهرج

فرمانده انتظامی فهرج از اجرای طرح آرامش در شهر، در این شهرستان خبر داد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *