افسرانی که «شهیدالقدس» را به تصویر می‌کشد

افسرانی که «شهیدالقدس» را به تصویر می‌کشد

در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی، کرمان میزبان رویداد ملی تجسمی «شهیدالقدس» است که این رویداد سه روزه به‌همت حوزه هنری استان در حال برگزاری است.

افسرانی که «شهیدالقدس» را به تصویر می‌کشد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استان کرمان و به‌ویژه شهر کرمان حال و هوای متفاوتی را تجربه می‌کند. در کنار آماده‌سازی زیرساخت‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌های متعدد در دهه مقاومت، شاهد برگزاری رویدادهای متفاوت فرهنگی و هنری هستیم. روز گذشته ۲۹ آذر‌ماه، آئین افتتاحیه رویداد ملی تجسمی شهید‌القدس در محل تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان برگزار شد. عنوان این رویداد همچون شعار چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، «شهیدالقدس» نام‌گذاری شده است.

مجتبی اسدی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، همچون سنوات گذشته کاروان «روایت حبیب» شروع به‌فعالیت کرده است، همچنین دو سال گذشته نیز این کاروان برنامه‌های مختلفی را در مسیر منتهی به گلزار شهدا، بیت‎‌الزهرا و مناطق مختلف شهر انجام داده است.

حضور ۱۰۰ هنرمند هنرهای تجسمی در رویداد ملی تجسمی «شهیدالقدس»

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار کرد: امسال از ابتدای دی‌ماه برنامه‌های «روایت حبیب» آغاز شده است و روز گذشته نیز رویداد ملی تجسمی «شهیدالقدس» طی سه روز آغاز به‌کار کرد که این رویداد با حضور قریب به ۱۰۰ هنرمند از سراسر کشور و راهبری هنرمندان به‌نام کشور در سه محور گرافیک و پوستر، کتیبه و پرچم و تصویرسازی پیش خواهد رفت.

وی ابراز کرد: امیدواریم در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی از تولیدات شرکت‌کنندگان در سطح شهر و فضای مجازی بتوانیم بهره‌برداری کنیم تا هنرمندان هم دِین خود را به سیدالشهدا مقاومت و پیامی که می‌خواهند از پایتخت مقاومت جهان اسلام، کرمان به مردم غزه بفرستند، موفق باشند.

شرکت صنایع ملی مس ایران، حامی فرهنگ و هنر

سجاد مهدوی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ ضمن تشکر و قدردانی از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در برگزاری رویداد ملی تجسمی «شهیدالقدس» با بیان اینکه این رویداد با حمایت شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شده است، گفت: شرکت صنایع ملی مس ایران در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، فعالیت‌های متعددی را انجام می‌دهد.

نماینده شرکت صنایع ملی مس ایران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت صنایع ملی مس ایران، فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر است که البته شرکت صنایع ملی مس ایران همواره حامی فرهنگ و هنر بوده است.

وی با اشاره به حضور هنرمندان هنرهای تجسمی از نقاط مختلف کشور در این رویداد خاطرنشان کرد: امیدواریم هنرمندانی که در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند، تولیدات بسیار خوبی داشته باشند.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ارسال بیش‌از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

ارسال بیش‌از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

مدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون ۲ هزار اثر به دبیرخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *