اقدامات نظارتی و پیشگیرانه موجب کاهش تخلفات و جرائم خواهد بود

اقدامات نظارتی و پیشگیرانه موجب کاهش تخلفات و جرائم خواهد بود

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: با اقدامات نظارتی و پیشگیرانه شاهد کاهش تخلفات و جرایم خواهیم بود.

اقدامات نظارتی و پیشگیرانه موجب کاهش تخلفات و جرائم خواهد بود

علی محبوب‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر در بازدید از پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات وامنیت‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: نظر به اهمیت بازرسی از مراجع انتظامی، درخصوص وظایفی که برعهده ضابطان گذارده شده است نیروهای فراجا، بازوان توانمند دستگاه قضا می‌باشند و هر اندازه این نیرو‌های خدوم وزحمتکش فراجا، آموزش دیده‌باشند و درانجام امور محوله مسلط باشند، قطعا دستگاه قضایی  در رسیدگی به پرونده‌ها موفق‌تر می‌باشد.

مقام عالی قضایی شهرستان کوهبنان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان در برطرف کردن کمبودها و مشکلات، تلاش زیادی نموده است واین اقدامات باعث شده که  دستورات قضایی سریعا انجام شود و در پی آن نیز موجب کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها شده‌است.

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان در ادامه بیان نمود: اهداف دادگستری از این بازدیدها، راهنمایی و کمک به آنان و همچنین ارائه راهکارهای لازم وضروری در راستای ارتقا عملکردشان می‌باشد.

محبوب‌پور همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع جرم، تصریح نمود: چنانچه تمامی نهادها و دستگاها اقدامات نظارتی و پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند ما شاهد کاهش تخلفات و جرایم خواهیم بود.

وی با بازدید از تمام قسمت‌های دو پلیس  تخصصی آگاهی  و اطلاعات کوهبنان از نزدیک نواقص و مشکلات را مورد بررسی قرار داد و با بیان تذکرات، اعلام نمود: درانجام امور محوله، مقررات شرعی و قانونی را سرلوحه‌ی کارتان قرار دهید.

رئیس دادگستری کوهبنان در پایان ضمن بررسی پرونده‌ها و چگونگی اجرای دستورات قضایی، بر رعایت حفظ حقوق شهروندی تاکید نمود.
انتهای پیام/س

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *