عاقبت بخیری با نماز اول وقت

عاقبت بخیری با نماز اول وقت


به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ در این میان ده‌ها خانواده شهید ازحادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا کرمان در چهارمین سالگرد سردار سلیمانی خانواده‌هایی هستند که بیش‌از یک شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اند مثل خانواده شهیده رحمت‌آبادی که معصومه بدر‌آبادی مادر خانواده و دختر او به نام زینب رحمت‌آبادی در این حادثه آسمانی شدند و لحظاتی با زهرا رحمت‌آبادی خواهر و فرزند شهیده هم‌کلام شدم تا اندکی از سبک زندگی شهیدانه زیستن را یاد بگیرم.

زهرا رحمت‌آبادی ابراز کرد: مادر من اعتقاد عجیبی به نماز اول وقت خصوصا نماز شب داشت و بارها شده بود که زمانی که برای انجام کاری بیرون بودیم زمانی که صدای آنان به گوش او می‌رسید خود را به اولین مسجد می‌رساند و فرضیه نماز به‌جا می‌آورد. و به بقیه نیز نماز اول وقت را همیشه توصیه می‌کرد.

 


وی ادامه داد: خانه مادربزرگ من در کنار مسجد قرار دارد و هر زمانی که در منزل ایشان بودیم و زمان اذان بود مادر من خود را مسجد می‌رساند و نماز اول وقت را جماعت می‌خواند، همچنین او به صلوات فرستادن نیز بسیار مقید بود و همیشه یک تسبیح یا خود به همراه داشت و در اوقات فراغت یا قبل از خواب ذکر صلوات را بر زبان جاری می‌کرد.

 


این دختر و خواهر شهید در خصوص استواری و صلابت مادر خود ابراز کرد: یکی از خصوصیات بارز مادر من استواری و صلابت بود و حتی زمانی که در بستر بیماری بود و توانایی انجام کارها را نداشت اما باز هم خود زینب گونه در برابر مشکلات مقاومت می‌کرد و فعالیت‌های روزانه را انجام‌ می‌داد و خم به ابرو نمی‌آورد و هیچ‌کس نیز متوجه این موضوع نمی‌گردید.


 


وی خطاب به بانوان با فرهنگ ایرانی گفت: من از خواهران و مادران خود تقاضا دارم که پوشش اسلامی و حجاب پایبند باشند و اجازه ندهند که دشمن خدشه‌ای به این ارثیه حضرت مادر وارد کند و بیشتر قدر ارزش گوهر وجودی خود را بدانند، چراکه اکنون دشمنان ایران سعی در نابودی زن به عنوان اصل و اساس خانواده کرده اند و دشمن نیز به این ارزش مهم زن در جامعه و خانواده پی‌برده است. و دشمن ایران اسلامی نیز بدانند که جمهوری اسلامی حرم است و هیچ وقت با وجود مردم انقلابی و در سایه ولایت فقیه نابود نخواهد شد، بلکه استوارتر از قبل هم با دشمنان مبارزه خواهد کرد تا پرچم این انقلاب را دست صاحب الزمان برساند.

 


انتهای خبر/ تاج‌الدینی 

منبع: بوتیانیوز 


https://armanekerman.ir/vdcdsj0foyt0s56.2a2y.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *