انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار

انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری پنج نفر سارق، یک نفر مالخر و اعتراف آنها به سرقت ۱۱هزار متر سیم و کابل از انبار شهرداری خبر داد.

انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ به نقل از معاونت‌ اجتماعی نیروی‌ انتظامی شهرستان‌ انار؛ صادق نیک‌نفس گفت: پنج نفرسارق و یک نفر مالخر در جریان سرقت از انبار شهرداری انار دستگیر و سارقان به سرقت ۱۱هزار متر سیم و کابل از انبار شهرداری اعتراف کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان‌ انار در تشریح خبر گفت: در پی وقوع سرقت ۸میلیاردریالی سیم و کابل از انبار شهرداری شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی نهایتا سرنخ‌هایی از دست داشتن یک باند ۶نفره از سارقان غیربومی را به دست آورده و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند مخفی‌گاه این متهمان را شناسایی کنند.

نیک نفس در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ مجوزهای قانونی از مرجع قضائی در یک اقدام ضربتی ۶متهم را دستگیر که متهمان دربرابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت از انبار شهرداری اعتراف کردند که متهمین پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردیدند.
 
انتهای/خبر

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رکاب‌زنی ۱۳۰۰ کیلومتری به عشق سردار دل‌ها

رکاب‌زنی ۱۳۰۰ کیلومتری به عشق سردار دل‌ها

گروه پا به رکابان امام زمان(عج) مسیر هزار و ۳۰۰ کیلومتری از کرمانشاه تا کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *