ایل بزرگ منظری نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند

ایل بزرگ منظری نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند

صمدالله محمدی گفت: ایل عزیز و بزرگ منظری با تقدیم چندین شهید، نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند.

ایل بزرگ منظری نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند

به گزارش اقطاع خبر: صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در اولین یادواره شهدای عشایر که در روستای آرن سفلی در شهرستان بافت برگزار شد اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در این مجلس و محفل نورانی که معطر است به نام شهداست سعادت حضور داد و ما وظیفه ی خود میدانیم و وظیفه داریم در این یادوارهای شهدای عزیز شرکت کنیم و یاد و خاطره اشان را گرامی داریم.
محمدی عنوان کرد: هر انسانی که به مقام شهادت نائل می شود بصورت خاص باید دو ویژکی داشته باشد و کسانی که به مقام والای شهادت رسیده اند، قطعا این دو ویژگی را داشته اند.
وی افزود: اولین ویژگی این است که هدف شخص برای خدا و رضای او بوده است و به قطع و یقین اگر کسی هدفش را خدا قرار نداده باشد و برای رضای خدا نرفته باشد و نخواهد در راه خدا فدا شود شهید نمی شود.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دومین ویژگی شهدا این است که آگاهانه این مسیر را انتخاب کرده اند افزود: ما یقین داریم که شهدای عزیز و والامقام ما هم آگاهانه این مسیر را انتخاب کرده اند و هم برای رضای خدا حرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه ایل عزیز و بزرگ منظری با تقدیم چندین شهید، نقش بزرگ و موثری در دوران دفاع مقدس داشته اند تصریح کرد: اینجا گرد هم جمع شده‌ایم تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های آن شهیدان والامقام تجلیل کنیم، آنان که بزرگ هستند و با بزرگداشت خاطراتشان آنان را در اعماق قلبمان جاودانه می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه برای هر پست کلیدی مسئولیت در این کشور یک کربلا شهید دادیم خاطرنشان کرد: در مقابل آن انسانهای بزرگی که با تمام وجود خود در مقابل دشمن ایستادند و از ارزشمندترین دارایی خودشان که جانشان بود گذشتند و تقدیم کردند چه وظیفه ای داریم.
 
محمدی افزود: اگر ما مسئولین اراده مان بر این باشد که مثل شهدا تمام وجودمان را برای مردم بگذاریم، قطعا بسیاری از مشکلات امروز را مردم نداشتند.
وی تصریح کرد: اگر برخی دولت ها اراده جدی داشتند و مثل شهدا خودشان را برای مردم فدا می کردند از این مشکلات خبری نبود
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خیلی جاها می نشینیم  و نام شهدا را به زبان می آوریم ولی آنطور که باید در مسیر شهدا حرکت می کردیم، حرکت نکردیم.
در پایان عده ای از عشایر به بیان مشکلات پرداختند و نماینده محترم قول مساعد با پیگیری مسئولین شهرستان در جهت رفع مشکلات خرید تضمینی و نهاده های دامی دادند.

انتهای پیام/ع

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

کمک یک میلیارد ریالی خیرین در گلریزان بافت

کمک یک میلیارد ریالی خیرین در گلریزان بافت

رئیس دادگستری شهرستان بافت از کمک خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه این شهرستان خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *