با مهمان‌نوازی شهید صمدانی، پیوند ازدواج نیکویی برای ما رقم خورد

با مهمان‌نوازی شهید صمدانی، پیوند ازدواج نیکویی برای ما رقم خورد

مراسم عقد کنان زوج جوان زرندی همزمان با اولین روز ماه رجب و میلاد با سعادت امام باقر علیه السلام بابرگزاری نماز جماعت و اجرای مولود خوانی در حسینیه المهدی عج موقوفه مرحوم صمدانی برگزار شد.

با مهمان‌نوازی شهید صمدانی، پیوند ازدواج نیکویی برای ما رقم خورد

به گزارش اقطاع خبر، حسنخانی عروس جوانی است که پیوند زناشویی‌اش را در حسینیه المهدی عج(شهید صمدانی) برگزار کرد حس و حال این مراسم برای همیشه در یاد و خاطرش خواهد ماند. 

او دلیل انتخاب حسینیه المهدی (عج)  برای برگزاری مراسم عقد را چنین بیان می‌کند: از روزی با شهید صمدانی آشنا شدیم؛ تاثیرات مثبت نگاه شهید را در زندگی مان حس می کنیم.

داماد، طلبه جوانی است که به ما گفت: بعد از آشنایی با این شهید، علاقه‌ام به این شهید عزیز هر روز بیشتر از گذشته شده و عکس این شهید را روی دیوار اتاقم قرار دادم. همیشه در نمازهایم برای این شهید دعا می‌خواندم و شهید صمدانی به عضوی از خانواده ما تبدیل شده بود.»اغراق نیست اگر بگویم که با مهمان‌نوازی شهید صمدانی،  پیوند ازدواج نیکویی برای ما رقم خورد.

عروس جوان در ادامه درباره روز عقدکنان می‌گوید: «بعد از مراسم عقد تصمیم گرفتیم به گلزار شهدا و کنار قبر شهید صمدانی برویم واول زندگیمان را از آنجا آغاز کنیم این یک دعوت بود. ما لایق این شدیم، با عنایت شهید بزرگوار، مهمان شهدا شویم. 

وی افزود: لذا بعد از انجام مراسم عقد ،ضمن حضور در گلزار شهدا با شهید صمدانی و دیگر شهدا میثاق بسته و از خداوند منان جهت فرج امام زمان علیه السلام، سلامتی مقام معظم رهبری؛ زندگی مشترک خودمان و دیگر جوانان دعا کردیم.

قابل ذکر است شهید سید رضا صمدانی شهیدی است که بدن مطهرش بعد از سه سال سالم تفحص شده و قبر ان میعادگاه عاشقان و حاجتمندان می باشد.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *