برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند

برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند

علی رحمانی گفت: این مسابقه با شرکت ۲۳ نفر ورزشکار در قالب ۳ گروه به رقابت پرداختند و در پایان تیمهای زرند رکورد، فولاد زرند و تیم کرمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند

به گزارش اقطاع خبر، همزمان با گرامیداشت هفته بصیرت با حضور فرماندار ، شهردار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ، فرمانده انتظامی ،جمعی از اعضا شورای شهر ،مسئولین اجرایی و ورزشی و علاقمندان به ورزش با تجلیل از برگزیدگان، در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان زرند مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند برگزار شد.

 
علی رحمانی رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام کارگری شهرستان زرند گفت: این مسابقه با شرکت ۲۳ نفر ورزشکار در قالب ۳ گروه به رقابت پرداختند و در پایان تیمهای زرند رکورد ، فولاد زرند و تیم کرمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
وی افزود: حمل چمدان، کنده ، اسکات تعادلی ، غلط لاستیک و لیفت از بخش‌های این مسابقه بود.
 
ایمان توحیدی مسئول انجمن کارگری کاراته زرند هم از مساعدت‌های و تلاشهای مسئولین ورزش دوست بویژه فرماندار زرند قدردانی کرد و گفت: با حمایتهای بیش از پیش مسئولین؛ ورزش این شهرستان به موقعیت‌های ارزشمند تری دست می یابد.
 
سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند هم با گرامیداشت هفته بصیرت و یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کرد و بیان داشت: در این ایام مسابقات مختلف ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود ، گسترش فرهنگ ورزش در جامعه را باعث نشاط و شادابی جامعه دانست و از شهروندان زرندی خواست برای سلامت جسمانی و روحی به ورزش بیش از پیش توجه کنند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *